شهردار رشت، مدیرکل و معاونین بازرسی گیلان از پیشرفت پروژه‌ احداث خطوط جدید پردازش پسماند کودآلی و پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان بررسی بعمل آوردند و شهردار رشت ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه‌ها، مهمترین موانع و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آنها را برشمرد.

به گزارش مهر گیلان-سید امیر حسین علوی شهردار رشت امروز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ به همراه سجاد ده‌ده‌جانی مدیرکل بازرسی استان گیلان و معاونین وی، روند پیشرفت پروژه‌ احداث خطوط جدید پردازش پسماند کودآلی و پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است، سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل بازرسی استان گیلان، معاونین وی و مدیران شهرداری در محل شرکت کودآلی برگزار شد، ضمن برشمردن مشکلات و موانع و راهکارهای لازم برای برون رفت از آنها، گزارشی از احداث خطوط جدید پردازش پسماند به مدیرکل بازرسی استان ارائه داد.

شهردار رشت و مدیرکل بازرسی استان گیلان در پایان از پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان هم دیدن کردند و شهردار توضیحاتی را درباره پروژه‌های انجام گرفته و در حال انجام، زمان بهره‌برداری از پروژه و اعتبارات مورد نیاز به سمع و نظر حاضرین رساند.