دکتر اسدالله عباسی: ارتقاء زیرساخت‌های تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی، منجر به رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش مهر گیلان-دکتر اسدالله عباسی امروز یکشنبه ۲۶ تیر، همزمان با هفته تأمین اجتماعی در نشست با مدیران بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، گفت: ماموریت تامین اجتماعی و حوزه درمان در ارائه خدمات به بیش از نیمی از جمعیت این استان وظیفه‌ای خطیر و سنگین است.

استاندار گیلان با بیان اینکه گسترش عدالت و رفاه اجتماعی مبنای کار مسئولان تامین اجتماعی است، افزود: تامین اجتماعی در حوزه‌های گسترده‌ای به مردم ارائه خدمت می‌کند که باید تلاش شود این خدمات بویژه در حوزه بیمه و درمان به نقطه مطلوب برسد.

استاندار گیلان: لزوم توجه به گسترش بیمه‌های تکمیلیدکتر اسدالله عباسی به برخی از مشکلات در حوزه درمانی افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: در روز‌های آینده شاهد بهره برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی در کومله شهرستان لنگرود خواهیم بود که با توجه به نیاز استان باید در نقاط مختلف استان نیز چنین خدماتی ارائه شود.

وی با تأکید بر توسعه زیر ساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در مرکز استان و دیگر نقاط گیلان، ادامه داد: گسترش ارائه خدمات بیمه‌های تکمیلی، یکی از انتظارات به حق مردم از مسئولان تأمین اجتماعی است.

استاندار گیلان گفت: تجهیز و ارتقای درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های گیلان به مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی به منظور رفع کمبود‌های حوزه درمان و ارائه خدمات مناسب با توجه به جغرافیای استان ضرورت دارد.

دکتر اسدالله عباسی خواستار توجه ویژه مسئولان و متولیان امر در تکمیل کادر درمان و منابع انسانی متخصص در نقاط مختلف گیلاناستاندار گیلان: لزوم توجه به گسترش بیمه‌های تکمیلی شد و افزود: جلب رضایت مردم، سرلوحه امور حوزه تامین اجتماعی و درمان در نقاط مختلف گیلان باشد.

استاندار گیلان با اشاره به ایجاد تغییرات در حقوق و مزایای افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی، افزود: به دنبال تحقق مطالبات به حق بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم.

در این نشست علی حسین نژاد ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، حسین ابراهیمی ، مدیر درمان تامین اجتماعی و تعدادی از مدیران این اداره کل، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات ارائه کردند.