روح‌ الله یزدانی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت گفت: در راستای تحقق برنامه‌های شهرداری در حوزه افزایش خدمات الکترونیک، سامانه نامگذاری معابر توسط این سازمان راه‌اندازی شد.

به گزارش مهر گیلان- روح‌ الله یزدانی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت از آخرین اقدامات این سازمان در راستای تحقق برنامه‌های شهرداری برای افزایش خدمات الکترونیک به شهروندان در حوزه خدمات شهری خبر داد و اظهار داشت: سامانه نامگذاری معابر توسط این سازمان در شهرداری رشت استقرار و راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با بیان اینکه بر ایجاد سامانه مدیریت نامگذاری و تغییر نام معابر، نشست آموزشی اولیه‌ای نیز در این سازمان برگزار شد، افزود: در حال حاضر امکان ثبت درخواست نامگذاری یا تغییر نام در سامانه فراهم شده و فرآیند مذکور از لحظه ثبت درخواست تا اعمال بر روی نقشه و اعلام به منطقه جهت نصب تابلو در این سامانه پیاده‌سازی شده است.

یزدانی ضمن اشاره به برخی از کارکردهای سامانه مذکور اضافه کرد: سامانه نامگذاری معابر، دارای امکان تشخیص نامهای تکراری، بانک اطلاعاتی رزرو نامهای پیشنهادی، ویرایش هندسی معابر، ثبت اطلاعات توصیفی و تکمیلی معابر و‌ اخذ گزارش از شهروندان بوده و کلیه سوابق و مستندات مربوط به نامگذاری شامل ضمائم درخواست و مصوبه‌ها در آرشیو سوابق نامگذاری ذخیره خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در سامانه مدیریت نامگذاری و تغییر نام معابر، امکان تعریف گروههای کاربری با سطوح دسترسی متفاوت جهت استفاده در کلیه سطوح ایجاد شده است.