مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن پذیرش استعفای «حسین ابراهیمیان» از زحمات هشت ساله وی در سمت معاون فرهنگی و امور رسانه این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش مهر گیلان-رضا ثقتی، بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته سرمایه انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به تقاضای استعفای «ابراهیمیان» معاون فرهنگی و امور رسانه این اداره کل به علت بیماری و اصرار چند ماهه وی بر پذیرش این امر، اظهار کرد: تنها به این دلیل که سلامتی و آرامش همکاران از اولویت های نخست بنده در مقوله سرمایه انسانی دستگاه می باشد، با استعفای ایشان موافقت کردم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه، طی چند ماهه اخیر از بیماری ایشان آگاهی داشتم، گفت: ولی در این حالت هیچگاه ندیدم که ایشان لحظه ای در کار کوتاهی کنند و همیشه با قدرت و توان مضاعف و گام به گام سایر عزیزان برای اعتلای فرهنگ و هنر استان تلاش کردند.

وی با اشاره به تجربه، تخصص، اخلاق مداری و متانت بالای «ابراهیمیان» در امور اداری و فرهنگی، افزود: بنده چه در دوران تصدی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و چه پیش از آن، بارها از ایشان درس آموختم و همچنان از ایشان به عنوان مشاوری امین در سازمان استفاده خواهیم کرد.

ثقتی ضمن تقدیر از زحمات هشت ساله «ابراهیمیان» در این جایگاه، گفت: امیدوارم به فضل خداوند، ایشان هر چه سریعتر سلامتی کامل خود را بازیابند تا بتوانند بیش از پیش خدمتگزار اهالی فرهنگ و هنر استان باشند.

«حسین ابراهیمیان» از مهرماه ۱۳۹۳ تا کنون، معاونت فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را بر عهده داشت.