سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه تاکنون ۴۵۰۰ زائر از مرزهای عراق تا استان جابجا شدند، عنوان کرد: طی روزهای آینده ۳۵۰۰ زائر دیگر نیز باز می گردند.

به گزارش مهر گیلان-از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان جهت بازگشت زوار اربعین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت ها به کشور و استان، آماده اعزام روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران و مرز خسروی جهت بازگشت زوار گیلانی هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۵۰۰ زائر از مرزهای عراق تا استان جابجا شدند، عنوان کرد: طی روزهای آینده ۳۵۰۰ زائر دیگر نیز باز می گردند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از خدمات رسانی ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافر استان برای جابجایی زائران گیلانی از مرز مهران و مرز خسروی خبر داد و گفت: افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها در اربعین حسینی ممنوع است و بازرسان بر روند ارائه بلیت نظارت می‌کنند.

نیک فهم، با بیان اینکه از اول لغایت ۲۶ شهریور بالغ بر ۸۰۰۰ زائر گیلانی اربعین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان به مرزهای عراق اعزام شدند، تصریح کرد: ۷۴۳۲ زائر در قالب ۵۵۱ سفر اتوبوس به مرز مهران و ۷۰۶ زائر در قالب ۷۴ سفر اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند./ایسنا