ستاره تیم ملی پرتغال به منظور حضور در لیگ قهرمانان اروپا، خواستار جدایی از منچستریونایتد شده و تا بدین‌جا هیچکدام از باشگاه‌های معتبر اروپایی تمایلی برای جذب وی نشان نداده‌اند اما در تازه‌ترین اخبار، از تیم فوتبال اتلتیکومادرید به عنوان مقصد بعدی کاپیتان تیم ملی پرتغال یاد شده بود.

به گزارش مهر گیلان-ستاره تیم ملی پرتغال به منظور حضور در لیگ قهرمانان اروپا، خواستار جدایی از منچستریونایتد شده و تا بدین‌جا هیچکدام از باشگاه‌های معتبر اروپایی تمایلی برای جذب وی نشان نداده‌اند اما در تازه‌ترین اخبار، از تیم فوتبال اتلتیکومادرید به عنوان مقصد بعدی کاپیتان تیم ملی پرتغال یاد شده بود.

با این حال، به نظر می‌رسد حتی شایعه این انتقال هم برای هواداران اتلتی ناخوشایند است و نشریه دیلی‌میل درباره تمایل رونالدو برای جدایی از منچستر و شایعه پیوستن به تیم مادریدی نوشت: کریستیانو رونالدو به باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که به دنبال تمدید قرارداد نیست و قصد جدایی از این تیم را دارد؛ اما یونایتد در واکنش به اعلام جدایی رونالدو اعلام کرد که این باشگاه تمایلی برای فروش وی ندارد و هیچ تغییری در موضع آنها وجود نداشته و درخواستی هم در این زمینه دریافت نکرده‌اند. مذاکرات این باشگاه تاکنون نتوانسته نظر این بازیکن ۳۷ ساله را برای جدایی تغییر دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: رونالدو سه شنبه این هفته با از دست دادن تمام اردوهای پیش‌فصل یونایتد در تایلند و استرالیا به کارینگتون بازگشت و در کنار خورخه مندز مدیر برنامه خود وارد باشگاه منچستریونایتد شد و درخواست فسخ قرارداد خود را اعلام کرد. ‌رونالدو پس از بازگشت به کمپ و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی روز چهارشنبه بازی هم تیمی‌هایش در دیداری دوستانه پشت درهای بسته مقابل راکسام را تماشا کرد. هنوز ۱۲ ماه از قرارداد رونالدو با منچستریونایتد با دستمزد ۳۶۰ هزار پوندی در هفته باقی مانده است و این باشگاه تمایلی به فروش وی ندارد.

اما با توجه به شایعات منتشر شده مبنی بر درخواست اتلتیکو مادرید برای پیوستن رونالدو به این تیم، گروهی از هواداران باشگاه اتلتیکو مادرید، خواستار عدم جذب رونالدو شده و تاکید کردند که این انتقال با ارزش‌های این تیم در تضاد است.

هوادران اتلتیکو در بیانیه‌ای با مخالفت با چنین انتقالی نوشتند: ما فرضیه پیوستن رونالدو به باشگاه را رد می‌کنیم. این بازیکن با ارزش‌های باشگاه ما مانند تلاش، سخاوت و فروتنی تناقض دارد و می‌خواهیم از این ارزش‌ها دفاع کنیم بنابراین حتی اگر رونالدو قهرمانی را برای ما تضمین کند، وی را نمی‌پذیریم. متاسفانه رونالدو هیچ احساس تعلقی به اتلتیکو ندارد و مورد حمایت هواداران نیست. به این ترتیب از باشگاه می‌خواهیم تا از بستن قرارداد با وی امتناع کند.

هواداران اتلتیکو مادرید از اظهارات انریکه سرزو رئیس باشگاه که در آن تایید کرد انتقال رونالدو عملا غیرممکن است، خوشحال شدند.

  • منبع خبر : ایرنا