محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، طی این دیدار به گفتگو و تبادل نظر با محمد رضا احمدی سنگری نماینده مردم شریف شهرستان های رشت و خمام پرداخت.

به گزارش مهرگیلان-احمدی سنگری در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در جهت پایداری شبکه های توزیع برق برخی درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

وی درادامه به تبیین برخی چالش‌های صنعت برق کشور در سال جاری پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با جذب اعتبارات لازم، بتوان مشکلات و کمبودهای موجود در شرکت توزیع نیروی برق گیلان از جمله نیاز به نوسازی شبکه‌های فرسوده را برطرف ساخت.

محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۱جهت خدمات ‌رسانی بهتر و مطلوب تر به متقاضیان و مشترکین این شرکت اشاره کرد و گفت:خدمات‌رسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

وی افزود: اپلیکیشن «برق من» آسان‌ترین و راحت‌ترین راه برای پرداخت غیرحضوری بهای برق مصرفی است.

مهدیزاده گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از کافه بازار یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir از خدمات متنوع این شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و امورهای توزیع برق بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در انتها با توجه به آغاز فضل زمستان و چالش های پیش رو ازمشترکین این شرکت خواست تا با مصرف بهینه برق و صرفه جویی انرژی موجبات پایداری شبکه های توزیع برق را در سراسر استان فراهم آورند.