محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به برودت بی‌سابقه هوا در کل کشور و برخی محدودیت های موجود؛ اظهار داشت: تمام تلاش خود را جهت تامین برق پایدار برای هم استانی های گرامی به کار خواهیم گرفت. 

به گزارش مهر گیلان ،مهدیزاده تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت انرژی در استان به همت استانداری گیلان، پایش دقیق مصرف برق و گاز درحال انجام است و تصمیمات به گونه ای اتخاذ می شود که رفاه و آسایش مردم تامین شود.
وی اعلام کرد: دولت در حال تلاش ویژه برای  تامین سوخت، جهت برق‌رسانی پایدار است.
مهدیزاده گفت: نظر به کاهش دما و افزایش بی رویه مصرف گاز در مناطق شمالی کشور و محدودیت در  تحویل  گاز به  نیروگاه ها، از کلیه مشترکین صنعتی مستقر درداخل و خارج از شهرک های صنعتی استان گیلان و شهرصنعتی رشت درخواست داریم  به جهت حفظ پایداری  شبکه ها نسبت به کاهش مصرف برق نسبت به شرایط عادی اقدام کنند. 
مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: تاکنون مشکلی در حوزه تامین برق مشترکین خانگی در استان ایجاد نشده است و با اجرای طرح هایی نظیر تعدیل روشنایی معابر اتوبان ها و جاده ها، مدیریت بار در  استان صورت پذیرفته است.
مهدیزاده در پایان گفت: امیدواریم با همراهی مردم همانند فصل تابستان بدون حتی یک دقیقه خاموشی فصل زمستان را نیز پشت سر بگذاریم .