پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت رحلت حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی به گزارش  مهر گیلان ، پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت رحلت حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی به این شرح است: اذا مات العالم الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدها شیء  «قال رسول الله (ص)» خبر […]

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت رحلت حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی

به گزارش  مهر گیلان ، پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت رحلت حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی به این شرح است:

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدها شیء  «قال رسول الله (ص)»

خبر درگذشت بزرگمرد ایران، عالم مجاهد، روشن بین و نمونه کم نظیر نسل اول انقلاب، یاردیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب موجب تاثر و تالم خاطر شدید گردید .

ایشان که از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بودند پس از پیروزی انقلاب نیز تمام توانایی، وجود و آبرویش را در پیشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصروف کرد و الگویی اسوه و حسنه از همراهی با مردم و عشق، علاقه و صمیمیت با نظام ورهبری را از خود برجای گذاشت.

اینجانبان این ضایعه مولمه و جانکاه را به  رهبر معظم انقلاب ،خانواده محترم ، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و ارادتمندان ایشان و قشرهای مختلف مردم تسلیت می‌گوییم.

خداوند روح بزرگ آن مجاهد نستوه و مظهر اعتدال و عقلانیت در عرصه سیاست را در جوار معمار کبیر انقلاب و همسنگران به عرش رفته اش قرین رحمت واسعه فرماید.

 

      زین العابدین قربانی                                                                      محمدعلی نجفی

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                                               استاندار گیلان

/انتهای پیام