سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از زرد بودن رنگ کرونایی شش شهرستان گیلان خبر داد و یادآور شد: شهرستان های رودبار، بندرانزلی، رودسر، شفت، ماسال و فومن زرد و مابقی آبی هستند.

به گزارش مهر گیلان-دکتر فردین مهرابیان، از بستری شدن ۱۷ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت ۲۰ نفر ترخیصی داشتیم.

وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۳۳ نفر دانست و افزود: از این تعداد هفت نفر در بخش آی.سی.یو بستری هستند و هفت بیمار بدحال داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از زرد بودن رنگ کرونایی شش شهرستان گیلان خبر داد و یادآور شد: شهرستان های رودبار، بندرانزلی، رودسر، شفت، ماسال و فومن زرد و مابقی آبی هستند.

مهرابیان در پاسخ به این سوال که «رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک زدن چقدر اهمیت دارد؟»، گفت: خوشبختانه شاهد شیوع سویه جدید کرونا در استان نیستیم، اما مردم همچنان مراقب پیک های کرونایی باشند.

وی بر استفاده از ماسک و تزریق دزهای یادآور واکسن کرونا تاکید کرد و متذکر شد: برای در امان ماندن از بیماری تنفسی شایع در فصل زمستان رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضرورت دارد.

  • منبع خبر : ایسنا