سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در پذیرش مسئولیت‌ها غفلت جای ندارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروزه به بلوغ اداری و ساختاری خود رسیده و مسیر رشد و ترقی و پیشرفت را بدون توجه به حواشی و با اتکا به نیروی انسانی توانمند خود طی می‌کند.

به گزارش مهر گیلان /صبح امروز رؤسا و تیم اجرایی مراکز آموزشی و درمانی قلب دکتر حشمت و رازی رشت با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر اینکه باید همه تلاش خود را برای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت بهره گرفت، اظهار کرد: در پذیرش مسئولیت‌ها غفلت جای ندارد و اگر در همین دانشگاه نیز لحظه‌ای در مدیریت غفلت شود، میلیاردها تومان نظام سلامت استان متضرر می‌شود.

وی بر ضرورت خدمات مطلوب به ذی‌نفعان در مراکز آموزشی و درمانی ازجمله بیماران تأکید کرد و افزود: بیماری که به مراکز آموزشی و درمانی مراجعه می‌کند میهمان نظام سلامت است و باید از بهترین نوع دریافت خدمات برخوردار شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر توسعه مشارکت، گفت: عقب‌ماندگی‌های زیادی در نظام سلامت استان به‌ویژه در مرکز استان وجود دارد که باید با تلاش همه‌جانبه، حل شود.

دکتر آشوبی با اذعان به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان فرصت توقف و پرداختن به حاشیه‌سازی‌ها را ندارد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروزه به بلوغ اداری و ساختاری خود رسیده و مسیر رشد و ترقی و پیشرفت را بدون توجه به حواشی و با اتکا به نیروی انسانی توانمند خود طی می‌کند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده پیش رو با برنامه‌ای مدون امور سلامت مردم استان را پیش خواهد برد و یقیناً بهداشت، درمان و آموزش استان به سطح قابل قبولی خواهد رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین ضمن برشمردن توانمندی و استعدادی بالای دانشگاه علوم پزشکی گیلان به لحاظ منابع انسانی ارزشمند، بیان کرد: باید از ظرفیت‌های برون‌سازمانی نیز در جهت برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت بهره گرفت.

گفتنی است؛ مدیران داخلی و خدمات پرستاری و مسئولین حراست هر دو مرکز در این نشست حضور داشتند و ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به بیان توانمندی‌ها، مشکلات، چالش‌ها و همچنین راهکارها برای ارتقای خدمات آموزشی و درمانی به ذینفعان در مراکز پرداختند.