آیین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان، کارکنان و بازنشستگان و خانواده هایشان در سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان / بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در آیین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران، جریانی بزرگ و هویت بخش بود که استقلال و آزادی را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورد و عزت را به میهن مان که سالیان درازی در چنگ استعمار و استکبار اسیر بود و برای گرفتن ابتدایی ترین تصمیمات متکی به بیگانگان بود، اهدا کرد.
وی افزود: انقلاب بزرگ ایران اسلامی با تکیه بر سه اصل و محور، توکل بر خداوند متعال و مبانی اسلامی و قرآنی، رهبری دینی، الهی و حکیمانه امام راحل و حضور پررنگ مردم شکل گرفت و به ثمر نشست.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران، علیرغم مشکلات متعددی چون؛ جنگ نظامی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم و سایر تهدیدات، توانست همچنان استوار، مقتدر و با صلابت به راه خودش ادامه دهد.
وی افزود: امروز، انقلاب اسلامی ایران به جایگاه رفیع و والای خود رسیده و می تواند بدون نیاز به بیگانگان به راه خود تا رسیدن به مرحله ظهور ادامه بدهد.
داراب زاده گفت: صنعت برق کشور نیز، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت های شگرفی دست یافت و با تکیه بر دانش و تخصص بومی توانست به خودکفایی دست یابد و نیازهای خود را در داخل کشور تامین کند.
وی افزود: این پیشرفت های در حالی صورت گرفته که با تحریم های ناجوانمردانه، از ورود ابتدایی ترین تکنولوژی به کشورمان جلوگیری شده و این افتخار بزرگی برای ملت شریف ایران است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: امروز به مرحله ای از خودباوری رسیده ایم که شاهد دستاوردهای بسیار بزرگی در بسیاری از عرصه ها هستیم.
وی افزود: شرکت برق منطقه ای گیلان نیز به افتخارات بزرگی دست یافته و توانسته در راستای توسعه پایدار، پروژه‌های بزرگی را به مرحله بهره برداری برساند.
داراب زاده گفت: سه پروژه بزرگ و زیربنایی شرکت در دهه فجر در مدار قرار می گیرند و ۱۲ پروژه مهم دیگر نیز تا قبل از پیک بار سال آتی به بهره برداری خواهند رسید و آثارش را در رشد و آبادانی استان عزیزمان مشاهده خواهیم کرد.
گفتنی است که اهدا لوح سپاس به خانواده معزز شهدا و فرزندان شاهد، اجرای برنامه های طنز توسط گروهی از هنرمندان گیلانی، اجرای نواهای مجاز و برگزاری مسابقه طنز و اهدای جوایز از جمله برنامه های آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.