سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرخص شدن بیشتر دانش آموزان مراجعه کننده با حالی مساعد از مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش مهر گیلان /دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در استودیوی خبر ۲۰ گفت: امروز تعدادی از دانش آموزان با حالاتی مانند تهوع، استفراغ، سردرد و تنگی نفس به بیمارستان‌های رازی رشت و لاهیجان مراجعه کردند که تحت درمان قرار گرفتند.

وی از اندازه گیری فشار خون، ضربان قلب و تنفس این دانش آموزان در معاینه بالینی آن‌ها خبر داد و افزود: بیشتر آن‌ها با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند و برای برخی هم آزمایش‌های تکمیلی مراجعه دانش آموزان با تهوع و تنگی نفس به بیمارستان‌های رشت و لاهیجانانجام شد که به محض کامل شدن بررسی‌ها، نتایج به خانواده‌ها اعلام خواهد شد.

محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم در ارتباط تلفنی با خبر ۲۰ گفت: برنامه‌های آموزشی مدارس طبقی برنامه‌های قبلی انجام می‌شود و در حال حاضر ما به آرامش دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها، تعامل بیشتر اولیای دانش آموزان با اولیای مدارس و اطلاع رسانی موثر دستگاه‌های مرتبط مانند دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیازداریم.

وی با اشاره به موضوعاتی که در شهر‌های رشت و لاهیجان پیش آمد، افزود: نمی‌توان به خاط احتمال حادثه، دانش آموزان را از حضور در مدارس محروم کرد.