مدیرکل شیلات استان گیلان با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۰ پره صیادی در سواحل استان گیلان وجود دارد گفت: در ۵۰ پره صیادی مذکور بالغ بر ۴ هزار صیاد در گیلان مشغول به فعالیت صیادی هستند. به گزارش مهر گیلان ، اسحاق شعبانی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه […]

مدیرکل شیلات استان گیلان با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۰ پره صیادی در سواحل استان گیلان وجود دارد گفت: در ۵۰ پره صیادی مذکور بالغ بر ۴ هزار صیاد در گیلان مشغول به فعالیت صیادی هستند.

به گزارش مهر گیلان ، اسحاق شعبانی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه صیادان گیلانی از ابتدای امسال تاکنون ۴۹۶ تن انواع ماهی استخوانی از دریای خزر صید کردند اظهار داشت: بیشترین نوع ماهی صید شده در امسال ماهی استخوانی کفال است.

مدیرکل شیلات استان گیلان با تاکید بر اینکه میزان آمار صید مذکور نسبت به صید سال گذشته ۳۷ درصد کاهش داشته است خاطرنشان کرد: ۳۶ درصد صید ماهیان استخوانی صیادان امسال ماهی سفید بوده است.

شعبانی ۲۹۲ تن از ماهیان صید شده امسال را از نوع ماهی کفال عنوان و با بیان اینکه این میزان ۵۹ درصد صید ماهیان استخوانی امسال را در برمی‌گیرد تصریح کرد: ۲۲ تن معادل ۵ درصد صید امسال از گونه‌های مختلف ماهیان استخوانی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه صیادان گیلانی از میزان صید مذکور  توانستند ۱۰ میلیارد تومان درآمد ناخالص داشته باشند بیان کرد: یکی از مهم‌ترین عامل کاهش صید امسال شرایط نامساعد جوی است که تاثیر به‌سزایی در عملیات صید صیادان گذاشته است.

مدیرکل شیلات استان گیلان با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۰ پره صیادی در سواحل استان گیلان وجود دارد تصریح کرد: در ۵۰ پره صیادی مذکور بالغ بر ۴ هزار صیاد در گیلان مشغول به فعالیت صیادی هستند.

انتهای پیام/