سخنگوی سازمان آتش نشانی : حدود ۵۰ درصد آوار برداشته شده و امیدواریم تا ساعات اینده به پیکر مفقودان دست پیدا کنیم . به گزارش  مهر گیلان ، جلال ملکی در ارتباط زنده تلویزیونی از محل حادثه ساختمان پلاسکو در گفتگو با شبکه خبر سیما افزود: عملیات آواربرداری در قسمت جنوبی و شرقی همچنان ادامه […]

سخنگوی سازمان آتش نشانی : حدود ۵۰ درصد آوار برداشته شده و امیدواریم تا ساعات اینده به پیکر مفقودان دست پیدا کنیم .

به گزارش  مهر گیلان ، جلال ملکی در ارتباط زنده تلویزیونی از محل حادثه ساختمان پلاسکو در گفتگو با شبکه خبر سیما افزود: عملیات آواربرداری در قسمت جنوبی و شرقی همچنان ادامه دارد و درحال پایان یافتن است و ستون های بسیار سنگینی که مانع پیشرفت کار بود جابجا شده است.
وی گفت: از ساعات ابتدایی امروز به جبهه غربی دسترسی پیدا کرده ایم و با احتیاط درحال آواربرداری هستیم تا به مفقودان بتوانیم هرچه سریعتر دسترسی پیدا کنیم.
ملکی با اشاره به اینکه دو دستگاه بلدوزر غول پیکر هم در صحنه حاضر شده است، افزود: برداشتن آوار لحظه به لحظه ادامه دارد و هم اکنون جرثقیل ها میدان را ترک کرده اند و جای خود را به کامیون ها و بیل مکانیکی داده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی ابراز امیدواری کرد: در ساعات آینده بتوانیم به مفقودان دسترسی داشته باشیم.
وی از ابراز محبت و همدردی همه مردم با آتش نشان ها قدردانی کرد و گفت: ساعت ۳و نیم بامداد امروز شاهد حضور عده ای بودیم که با فریادهای یا حسین و یا اباالفضل وارد محوطه شدند و گفتند ما در خیابان پیروزی هیأتی داشتیم که نتوانستیم تحمل کنیم و آمدیم تا اینجا برای آتش نشانان محبوس در آوارها دعا کنیم. / انتهای پیام