داور بین المللی اتریشی گفت:در مسابقات شطرنج جام ستارگان جهان و ایران، منتخبین ایران با ستارگان جهان دارای ریتینگ بالاتر از ۲۶۰۰ رقابت می کنند. به گزارش مهرگیلان ، ورنر استوبن وول در حاشیه برگزاری مسابقات شطرنج جام ستارگان جهان و ایران اظهار کرد: با توجه به دعوتنامه فدراسیون ایران به این مسابقات آمدم و در این […]

داور بین المللی اتریشی گفت:در مسابقات شطرنج جام ستارگان جهان و ایران، منتخبین ایران با ستارگان جهان دارای ریتینگ بالاتر از ۲۶۰۰ رقابت می کنند.

40

به گزارش مهرگیلان ، ورنر استوبن وول در حاشیه برگزاری مسابقات شطرنج جام ستارگان جهان و ایران اظهار کرد: با توجه به دعوتنامه فدراسیون ایران به این مسابقات آمدم و در این تورنمنت بعنوان سرداور مسابقات هستم.

داور بین المللی اتریشی در خصوص سطح این مسابقات گفت:سطح مسابقات شطرنج جام ستارگان جهان و ایران بسیار بسیار بالاست.

سرداور مسابقات شطرنج جام ستارگان جهان و ایران گفت:ما در این مسابقات شاهد رقابت زیبای تیم منتخبین ایران متشکل از برترین های این رشته در کشور هستیم که در مقابل بهترین های شطرنج جهان با ریتینگ بالاتر از دو هزار و ۶۰۰ قرار می گیرند.

وی در خصوص مهمان نوازی مردم ایران گفت:اولین بار است که به ایران سفر می کمنم و درباره مهمان نوازی مردم ایران شنیده ام، در فیده نیز با ایرانیان زیادی از ورزشکاران و مسئولین آشنا شدم و روابط خوبی با آنان داشته ام./انتهای پیام