نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته ایران و کشورهای CIS در استان گیلان برگزار می شود. به گزارش مهر گیلان ،رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود. […]

نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته ایران و کشورهای CIS در استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش مهر گیلان ،رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
روهام قلیچی افزود: نمایشگاه مذکور با هدف ارائه آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی و محصولات غذایی و صنایع وابسته و ایجاد تعامل و بازاریابی محصولات و خدمات مرتبط و تبادل تجربیات و گسترش روابط تجاری میان شرکت های استانی، کشوری و بین المللی دایر خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکت های معتبر کشوری و استانی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی کشاورزی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، تولید مواد اولیه حوزه دام و طیور، صنایع بسته بندی، شرکت های خدمات مشاوره و … در کنار چندین شرکت مهم خارجی از حوزه CIS در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان همچنین از آغاز ثبت نام جهت دریافت غرفه نمایشگاهی برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با عنایت به محدودیت و اولویت زمانی ثبت نام، از تمامی واحدهای معتبر و فعال استان گیلان در حوزه های مربوط به کشاورزی، دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه با شماره تلفن های ۳۳۲۶۱۰۴۶ و ۳۳۲۶۱۰۴۷ و ۳۳۲۲۵۷۳۶ تماس حاصل نموده و یا به وبسایت رسمی مرکز اموزش بازرگانی استان گیلان www.gilan-btc.ir مراجعه نمایند.