عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در وزارت آموزش و پرورش جذب و ساماندهی می‌شوند. به  گزارش  مهر گیلان ،اسدالله عباسی  اظهار داشت: ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در وزارت آموزش و پرورش جذب و ساماندهی […]

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در وزارت آموزش و پرورش جذب و ساماندهی می‌شوند.

به  گزارش  مهر گیلان ،اسدالله عباسی  اظهار داشت: ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در وزارت آموزش و پرورش جذب و ساماندهی می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: طرح جذب و ساماندهی ۳۸ هزار نیروی حق التدریس، پیش دبستانی، جامانده‌های پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مرحله نهایی رسید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  افزود: جذب افراد مذکور با حداقل ۵ سوادآموز مربوط به سال ۹۱ براساس مدرک و رشته تحصیلی و تجربه کار براساس اولویت جذب و برای سال تحصیلی آینده به مرحله نهایی رسیده و تا اواخر هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: اگر این طرح تا آخر تیرماه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و قانون شود، به دولت ابلاغ شده و وزارت آموزش و پرورش می‌بایست در مردادماه نسبت به جذب و ساماندهی این افراد برنامه‌ریزی و اقدام کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۴ یعنی ۸ سال آینده به ۶۵۰ هزار معلم در رشته‌ها و مقاطع مختلف نیاز دارد افزود: این افراد از دانشگاه فرهنگیان و تحصیلکرده‌های دانشگاهی براساس نیاز و با برگزاری آزمون، جذب می‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم