دکتر مصطفی سالاری در آیین معارفه خود به عنوان استاندار جدید گیلان گفت : خدمت به مردم گیلان برایم افتخار بزرگی است. به گزارش مهر  گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این آیین که با حضور وزیر کشور در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین […]

دکتر مصطفی سالاری در آیین معارفه خود به عنوان استاندار جدید گیلان گفت : خدمت به مردم گیلان برایم افتخار بزرگی است.

به گزارش مهر  گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این آیین که با حضور وزیر کشور در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین افزود: از اعتماد مجدد رییس جمهور و هیات وزیران بویژه استمرار همکاری با شخصیت حکیم و راست قامت دولت تدبیر و امید دکتر رحمانی فضلی بسیار سپاسگذارم.

وی با درود و سلام به مردم سرزمین گیلان که همیشه سرافراز و پرافتخار هستند اظهار داشت: از سرزمینی استعمارستیز و و سرشار از غرور به سرزمین استعمارستیزی دیگر و افتخار آفرین یعنی گیلان آمده ام.

وی افزود: از دیار رئیس علی دلواری به دیار میرزا کوچک خان و آیت الله بهجت آمده ام؛ در آن دیار نیاسوده و در این دیار هم آسوده نخواهم بود زیرا آمده ام تا به مردم این دیار خدمت کنم.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: از استانی ساحلی، مرزی، گازخیز و دارای ده ها موهبت الهی دیگر،  به استانی ساحلی ، مرزی و برخوردار از شکوه ، زیبایی، عظمت  و به دیار اندیشه های پویا آمده ام.

وی با اشاره به اینکه برای خدمت به این مردم که شایسته بهترین ها هستند به گیلان آمده ام افزود:

از امروز خود و خانواده ام را یک گیلانی می دانم و جز در مسیر راستی گام نخواهم برداشت زیرا بر قدمگاه هشت هزار شهید پا گذاشته ام و گوش شنوایی برای خواسته های شما مردم خواهم بود.

دکتر سالاری با بیان اینکه جز در مسیر راستی با مردم گام بر نمی دارم گفت: در مقابل هرگونه فساد و مشکل و عامل اخلال در مسیر خدمت به مردم خواهم ایستاد.

وی افزود: گوش شنوا برای مردم خواهم بود و در کمترین زمان برای شنیدن مشکلات مردم به بین آنها خواهم آمد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اشک چشمان مردم بوشهر در بدرقه روز گذشته مرا متعهدتر نمود خاطرنشان کرد: رای بالای مردم گیلان به دولت دکتر روحانی نیز بنده را برای خدمت بیش از پیش متعهد تر کرد.

وی حفظ حرمت و منزلت نظام و اسلام را در گرو خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: خطاب به مدیران می گویم که شأن و منزلت ارزیابی آنان  بر اساس کار و خدمت به مردم است و خادمان شایسته به مردم را حمایت می کنم.

دکتر سالاری همچنین خطاب به جوانان و بانوان گفت: علاقمندم که مسیر چهار سال قبل در بکارگیری جوانان و بانوان را ادامه دهم و در این خصوص فردا بخشنامه ای را صادر ، ابلاغ و در اجرای آن نظارت خواهم کرد.

وی همچنین خواستار کمک تشکل های سیاسی و اصحاب رسانه در توسعه گیلان شد و گفت: هیچ مسئله ای را مهمتر از خدمت به مردم گیلان نمی دانم و تمام توان جسمی ، روحی ، ذهنی ، آبرو  و اعتبارم را برای اعتلای گیلان بکار خواهم بست.

نماینده عالی دولت در گیلان به مشورت خود در روند توسعه ی استان با روحانیت معزز و در راس آنان عالم فرهیخته و ارزشمند آیت ا… قربانی اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری نمایندگان ، نخبگان ، فعالان سیاسی و اجتماعی و به  خصوص جوانان، سند راهبردی و نقشه راه توسعه پایدار ، انسان محور و متوازن استان گیلان را با رویکرد مدیریت یکپارچه و منسجم و کار آمد تهیه و اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این مسیر از بزرگان گیلان در سطح ملی بویژه دکتر نوبخت بهره خواهیم گرفت گفت: امیدوارم در  روز رفتن رضایت مردم را فراهم کرده باشم .

استاندار گیلان اظهار داشت: خدمت به مردم گیلان برایم افتخار بزرگی است و دعایم کنید در این راه سربلند شوم  تا با همفکری ، همدلی و تعامل در راه خدمت به مردم سربلند شویم ./ انتهای پیام