مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: طرح فروش کتاب با ٢٠ تا ٢۵ درصد تخفیف با عنوان «تابستانه کتاب» همزمان با سراسر کشور، در ١٣ کتابفروشی فعال استان کلید خورد. به گزارش مهر گیلان، فیروز فاضلی اظهار کرد: طرح «تابستانه کتاب» در بازه زمانی یک ماهه از ۱۶ تیر تا ۱۵ مرداد سال […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: طرح فروش کتاب با ٢٠ تا ٢۵ درصد تخفیف با عنوان «تابستانه کتاب» همزمان با سراسر کشور، در ١٣ کتابفروشی فعال استان کلید خورد.

378536_orig

به گزارش مهر گیلان، فیروز فاضلی اظهار کرد: طرح «تابستانه کتاب» در بازه زمانی یک ماهه از ۱۶ تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.

به گفته وی؛ موسسه خانه کتاب، پس از اجرای موفق دو طرح «کتابفروشی به وسعت ایران» در هفته کتاب سال گذشته و «عیدانه کتاب» در نوروز امسال، به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان ٩۵، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

فاضلی تصریح کرد: در طرح «تابستانه کتاب» کتابفروشی‌های منتخب، کتاب‌هایی که با شرایط تعیین شده در طرح مطابقت داشته باشند را به مخاطبان عرضه خواهند نمود که طی آن، کتاب‌های عمومی از ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی عنوان کرد: فروشگاه های جنگل، طاعتی، رستگار، شهر کتاب، فرازمند، بدر، دیبا، متفکران، مجتمع فرهنگی مهران و پاتوق کتاب در شهر رشت، فرهنگ انزلی، خانه کتاب لاهیجان و خاوری لنگرود، کتاب فروشی ها فعال و عضو طرح مذکور در گیلان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: این استان با تعداد ٧ هزار و ١٧۴ خریدار کتاب، پس از استان های اصفهان، تهران و خراسان رضوی در رده چهارم پرفروش ترین استان ها در طرح عیدانه کتاب قرار گرفت.

فاضلی خاطرنشان کرد: همچنین در طرح مذکور، انتشارات فرازمند، طاعتی و مجتمع فرهنگی مهران رشت به ترتیب در رتبه های سوم، پنجم و نهم پرفروش ترین کتاب فروشی ها از میان ٣٧۴ کتاب فروشی فعال کشور قرار گرفتنند.

وی در پایان افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت خانه کتاب به آدرس www.ketab.ir مراجعه نمایند./انتهای پیام