رئیس شورای شهر رشت گفت: چارت شورای اسلامی شهر رشت با الگوگیری از چارت شورای اسلامی شهرهای بزرگی نظیر تهران بازنویسی می‌شود. به گزارش  مهر  گیلان  ،  با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در دوره چهارم شورای شهر رشت اظهار داشت: اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی مهم‌ترین پروژه در شورای اسلامی دوره چهارم بود. وی […]

رئیس شورای شهر رشت گفت: چارت شورای اسلامی شهر رشت با الگوگیری از چارت شورای اسلامی شهرهای بزرگی نظیر تهران بازنویسی می‌شود.

به گزارش  مهر  گیلان  ،  با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در دوره چهارم شورای شهر رشت اظهار داشت: اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی مهم‌ترین پروژه در شورای اسلامی دوره چهارم بود.

وی با اشاره به اهمیت پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رشت خاطرنشان کرد: کمرنگ جلوه دادن این پروژه در افکار عمومی و عدم مقایسه وضعیت فعلی شهر رشت با سال ۹۲ بی‌انصافی است و مراحل تکمیلی این پروژه نیز در دستور کار شورای پنجم قرار دارد.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه مبلغ وصولی شورای چهارم از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۱ به ۳۹۶ میلیارد تومان در سال ۹۵ رسید، اعلام کرد: امروز شورای پنجم تلفیقی از تجربه و تخصص را در اختیار دارد که سبب ایجاد آرامش کاری در شورا می‌شود.

علوی با ابراز خورسندی از اعتماد مجدد مردم به وی و چهار عضو دیگر شورای چهارم جهت عضویت در شورای پنجم گفت: انتخاب شهردار در کمتر از دو هفته با رای تمام اعضای شورا و تلاش برای دریافت حکم وی در کمتر از یک ماه از اتفاقات خوب در شورای پنجم شهر رشت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه چالش‌های موجود در شورای پنجم طبیعی است ابراز داشت: از بروز چنین چالش‌هایی خوشحالم زیرا در راستای پیشبرد اهداف شورای پنجم و خدمت به مردم رشت به‌وجود می‌آید و باید هم وجود داشته باشد.

علوی با اشاره به الگوگیری از چارت شوراهای اسلامی شهر‌های بزرگی نظیر تهران و بازنویسی چارت شورای اسلامی شهر رشت افزود: برخی می‌گویند ما نباید خود را با شهر‌های بزرگ مقایسه کنیم اما من در پاسخ می‌گویم نه‌تنها مقایسه می‌کنم بلکه تلاش می‌کنم تا از این شهرها جلوتر نیز برویم.

وی با اشاره به تلاش‌های شورای چهارم در راستای ثبت شهر رشت به‌عنوان شهر خلاق خوراک و ایستادگی در مقابل سنگ‌اندازی‌های موجود در آن زمان افزود: افزایش سطح تعاملات از برنامه‌های امروز شورای شهر است و جایگاه شورا نیز همگام با دستگاه‌های دیگر در کنار استاندار است.

انتهای پیام/تسنیم