بیست و یکمین جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران در مجتمع فرهنگی ورزشی آهوان چابکسر آغاز شد. به گزارش  مهرگیلان – مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات راس ساعت ۹ صبح روز شنبه با حضور معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان، رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران و مدیران و مسؤولین […]

بیست و یکمین جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران در مجتمع فرهنگی ورزشی آهوان چابکسر آغاز شد.

به گزارش  مهرگیلان – مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات راس ساعت ۹ صبح روز شنبه با حضور معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان، رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران و مدیران و مسؤولین شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در اسن مراسم مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان ضمن خیر مقدم به مهیمانان، مدعوین و شرکت کنندگان در جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران، برگزاری چنین مراسم هایی را درجهت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه مفید دانست .

وی افزود: شرکت گاز گیلان با تمام افتخار از وجود ۱۱۶ ایثارگر بهره می برد و این عزیزان در دوران ۸ سال دفاع مقدس در عرصه صیانت از میهن اسلامی و امروز نیز در عرصه خدمات رسانی به هموطنان خود مشغول به کار و فعالیت هستند.

سمیعی ضمن اظهار خرسندی از میزبانی جشنواره فرهنگی و ورزشی ایثارگران یادآور شد: برگزاری اینگونه مسابقات در راستای تقویت روح و جسم ایثارگران می باشد، لذا امید است تا ایثارگران با شرکت در این جشنواره با استفاده از فضای این مجتمع با خاطری خوش به محل کار خود برای خدمتگزاری به مردم بازگردند.

در ادامه محمدرضا حصارکی رییس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره فرهنگی ورزشی ایثارگران اظهار داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ایثارگران سبب حفظ شان و منزلت ایثارگران عزیز می شود.

حصارکی با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در ممارست ایثارگران به امر ورزش تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب درجهت یادآوری حماسه آفرینی ایثارگران در هشت ساله دفاع مقدس نقطه عطف برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مربوط به برهه ای خاص از زمان و خطه جغرافیایی نیست، گفت: تمام نقاط این کشور در ۸ سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند، فلذا ترویج این فرهنگ در نسل های آتی ذخیره ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: بحث فرهنگ و ایثار فقط مربوط به زمانی خاص نیست ، بلکه باید با الگو برداری از فرهنگ عاشورایی فرهنگ ایثار و شهادت را به شکل پویا حفظ نماییم.

گفتنی است که در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از ۱۴ شرکت گاز استانی، ۳ منطقه عملیات ۶ شرکت پالایش گاز و ستاد تهران برای شرکت در بخش فوتسال بیست و یکیمین دوره از مسابقات ایثارگران شرکت ملی گاز ایران در مجتمع آهوان چابکسر حضور دارند./ انتهای پیام