به گزارش مهر گیلان، نشست بررسی وضعیت گازرسانی به روستاهای رودبار با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد. مهندس اکبر در این نشست اظهار کرد: وظیفه ما خدمت رسانی بی منت به مردم است و بر این اصل پافشاری می کنیم که […]

به گزارش مهر گیلان، نشست بررسی وضعیت گازرسانی به روستاهای رودبار با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

مهندس اکبر در این نشست اظهار کرد: وظیفه ما خدمت رسانی بی منت به مردم است و بر این اصل پافشاری می کنیم که غیر از افتخار خدمت در این دوران چیز بیشتری برای عرضه نداریم.

وی منابع انسانی را گرانبهاترین منبع عنوان نمود و افزود: در رودبار ۷ شهر و ۷۱ روستای  پراکنده و غیرمتمرکز گازدار هستند که با ۷۰ نفر نیرو اداره می شود.

اکبر خاطر نشان کرد: در رودبار بدلیل موقعیت جغرافیایی شرایط کاری خیلی سخت می باشد با این وجود در مدت ۴ سال اخیر توانسته ایم شاخص گازرسانی را به ۶۰ درصد برسانیم که جای خوشحالی و مباهات دارد اما رضایت بخش نیست.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: هم اکنون برای گازرسانی به ۵۰ روستای صعب العبور و کوهستانی رودبار، بیشترین تعداد پروژه گازرسانی نسبت به سایر شهرستان های استان، در شهرستان رودبار در حال انجام می باشد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز گیلان ۱۷۲ میلیارد تومان مطالبات معوق دارد گفت: همراستا با توسعه گازرسانی، پرداخت بموقع گازبهای مصرفی توسط مشترکین نیز لازم است و پس از اتمام کار گازرسانی تا پایان سال ۹۷ ، عملیات بهره برداری و ارائه خدمات کیفی را در برنامه خواهیم داشت.

فرماندار رودبار نیز در این جلسه اظهار داشت: شاخص ۲۲ درصدی گازرسانی روستاهای رودبار در ابتدای دولت یازدهم اکنون به بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است که اگر چه با شاخص استان فاصله داریم ولی جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: رودبار بواسطه نوع ساختار جغرافیایی به گونه ای است که خدمات در آن به سختی انجام می شود و فصل کار بدلیل وضعیت آب و هوایی محدود است.

وی در پایان گفت: مردم شهرستان رودبار از گازرسانی به روستاهایشان خوشحال هستند و همه امیدواریم تا عملیات گازرسانی به این روستاها تا پایان امسال به بهره برداری برسد./ انتهای  پیام