معاونت بهره برداری شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در ارزیابی سال ۱۳۹۵ شرکت مادر تخصصی توانیر، موفق به کسب عنوان «رشد برتر در زمینه بهره‌برداری» در میان شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور شد. به  گزارش مهر  گیلان ،در راستای  ارتقاء کیفیت و تأمین برق مطمئن و پایدار، کاهش تلفات، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های انتقال و […]

معاونت بهره برداری شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در ارزیابی سال ۱۳۹۵ شرکت مادر تخصصی توانیر، موفق به کسب عنوان «رشد برتر در زمینه بهره‌برداری» در میان شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور شد.

به  گزارش مهر  گیلان ،در راستای  ارتقاء کیفیت و تأمین برق مطمئن و پایدار، کاهش تلفات، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های انتقال و فوق‌توزیع، معاونت بهره برداری شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، موفق به کسب عنوان «رشد برتر در زمینه بهره‌برداری» درمیان شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور در ارزیابی سال ۱۳۹۵ شرکت مادر تخصصی توانیر شد.
در همین راستا مهندس آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر با ارسال لوح سپاسی به شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از مساعی و اهتمام مدیران و همکاران معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان قدردانی کرد.
مهندس« حمزه عیسی زاده » مدیر دفتر فنی انتقال و رابط روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان  در خصوص این موفقیت بزرگ گفت:
ارزیابی با هدف انتقال تجربیات و دستاوردهای شرکتها، بین معاونت های بهره برداری تمامی شرکت ها انجام می شود تا زمینه اعتلا هر چه بیشتر صنعت برق کشور فراهم شود. این ارزیابی ها به صورت تعاملی و متقابل انجام می شود تا با تبادل اطلاعات، موجب هم افزایی شود.
مدیر دفتر فنی انتقال ضمن قدردانی از مساعدت و حمایتهای مهندس عظیم بلبل آبادی مدیر عامل محترم شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان و تبریک این موفقیت به ایشان و کلیه کارکنان شرکت، اضافه کرد:
ارزیابی در حوزه های ستادی و عملیاتی معاونت های بهره برداری سراسر کشور انجام می شود. باتوجه به اینکه ارزیابی قبل از پیک تابستان انجام می پذیرد، درواقع یک نوع آمادگی قبل از پیک نیز به حساب می آید وتمرینی برای میزان آماده بودن شرکت ها برای مقابله با شرایط پیک به حساب می آید. در ارزیابی سال۱۳۹۵ که در اردیبهشت ۹۶ انجام شد، تمامی کارکنان شرکت، علی الخصوص کارکنان زحمتکش معاونت بهره برداری عملکرد بسیار ارزنده ای داشتند که موجب شد تا بتوانیم عنوان «رشد برتر در زمینه بهره‌برداری» را کسب کنیم./ انتهای پیام