شت- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همزمان با هفته حمل و نقل، از راه اندازی ۳۷ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده های استان طی یک ماه آینده خبر داد. به  گزارش  مهر  گیلان ، محمدرضا نازک کار با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ سامانه حمل […]

شت- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همزمان با هفته حمل و نقل، از راه اندازی ۳۷ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده های استان طی یک ماه آینده خبر داد.

به  گزارش  مهر  گیلان ، محمدرضا نازک کار با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ سامانه حمل و نقل هوشمند در سطح جاده های برون شهری گیلان نصب و فعال است اظهار کرد: ۳۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور جدید برای نصب و راه اندازی در محورهای مواصلاتی همچون محورهای رشت-آستارا و رشت-چابکسر نهایی شده که در حال نصب فوندانسیون، دکل ها، گاردریل و محافظ سامانه ها صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه افزود: پیش بینی می کنیم این سامانه ها تا پایان ماه آینده به بهره برداری برسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: با نصب و راه اندازی این سامانه ها، تعداد سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان به ۵۳ سامانه افزایش می یابد.

نازک کار با بیان اینکه طی هشت ماه امسال، سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور هوشمند بیش از ۴۴ هزار مورد تخلف سرعت را ثبت کرده اند گفت: میزان تخلفات ثبت شده در سال ۹۵، بیش از ۷۰ هزار مورد بوده است.

وی همچنین مجهز بودن محورهای برونشهری استان را ۲۲ سامانه یادآور شد و افزود: علاوه بر این، ۳۷ سامانه ترددشمار نیز در ۷۴ محور رفت و برگشت استان فعال است که به صورت آنلاین ترددها را رصد می کنند./ انتهای پیام / مهر / گیلان