پروژه فاضلاب آستانه اشرفیه در نشست مدیرعامل آبفای گیلان با فرماندار شهرستان بررسی شد به گزارش مهر گیلان ،  به نقل   از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در دیدار مدیرعامل این شرکت با فرماندار آستانه اشرفیه نحوه اجرای پروژه های فاضلاب بهداشتی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. […]

پروژه فاضلاب آستانه اشرفیه در نشست مدیرعامل آبفای گیلان با فرماندار شهرستان بررسی شد

به گزارش مهر گیلان ،  به نقل   از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در دیدار مدیرعامل این شرکت با فرماندار آستانه اشرفیه نحوه اجرای پروژه های فاضلاب بهداشتی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با حضور در فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه با تشریح روند اجرای پروژه های شهرستان اظهار داشت: طرح مطالعات فاضلاب بندر کیاشهر در دستور کار است و مساعدت فرمانداری در جذب اعتبارات لازم بسیار حائز اهمیت است.

سپس رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به مشکلات منطقه مصطفی دوست و شهید زنده دل تصریح کرد: اجرای پروژه فاضلاب بهداشتی در رفع مشکلات این مناطق ضروری است و همچنین به منظور ارتقاء کیفیت آب شهروندان تعویض لوله های فرسوده و اصلاح شبکه نیز باید انجام پذیرد.

گفتنی است فرماندار آستانه اشرفیه تلاش ارزشمند مجموعه آبفای گیلان در خدمات رسانی و حضور مستمر و جهت رفع مشکلات حوزه آبرسانی را شایسته تقدیر و تشکر دانست./  انتهای پیام