کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۷ مخالفت کرد. به گزارش مهر  گیلان،  علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق با اعلام این خبر افزود: کمیسیون تلفیق در نشست عصر امروز خود ضمن بررسی تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۹۷ با افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده مخالفت کرد. وی […]

کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۷ مخالفت کرد.

به گزارش مهر  گیلان،  علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق با اعلام این خبر افزود: کمیسیون تلفیق در نشست عصر امروز خود ضمن بررسی تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۹۷ با افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده مخالفت کرد.

وی گفت: دولت در لایحه ۹۷ از محل اصلاح قیمت حاملهای انرژی درآمد ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی را پیش بینی کرده بود که کمیسیون با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان آن از محل فروش املاک تملیکی موافقت کرد.

سقف منابع هدفمندی یارانه‌ها؛ ۳۷ هزار میلیارد تومان
کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه عصر امروز خود، سقف منابع هدفمندی یارانه‌ها را در سال ۹۷، ۳۷ هزار میلیارد تومان تعیین کرد.
یوسف نژاد گفت: رقم تصویبی کمیسیون تلفیق همان رقم پیشنهادی دولت در لایحه ۹۷ است که در این کمیسیون پس از بحث و بررسی مفصل به آن رأی داده شد.
وی افزود : سقف منابع هدفمندی یارانه ها امسال ۴۸ هزار میلیارد تومان است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: در مورد نحوه توزیع ۳۷ هزار میلیارد تومان که در بخش های پرداخت نقدی و غیر نقدی به خانوارها، بخش سلامت، بخش یارانه نان و نیز خرید تضمینی گندم خواهد بود، کمیسیون تلفیق در قسمت هزینه ای لایحه بودجه تصمیم گیری خواهد کرد.
یوسف نژاد افزود: هم اکنون نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق درخصوص اصلاح قیمت حامل های انرژی در این کمیسیون در حال بحث و بررسی هستند./ انتهای پیام  /  صدا  و سیما