مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های اکران همزمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، از روز پنجشنبه (۱۲ بهمن) خبر داد. به گزارش مهر گیلان  به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با اشاره به اکران همزمان ۳۶ اُمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های اکران همزمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، از روز پنجشنبه (۱۲ بهمن) خبر داد.

به گزارش مهر گیلان  به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با اشاره به اکران همزمان ۳۶ اُمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، گفت: تعدادی از فیلم‌های این جشنواره همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سینما میرزاکوچک رشت اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه همزمانی این رویداد بزرگ سینمایی کشور در استان، ساعت ١٨:٣٠ عصر جمعه (١٣ بهمن) در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از پایان مراسم افتتاحیه، فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سینما میرزاکوچک اکران خواهد شد.

وی در ادامه از فروش آنلاین بلیت های جشنواره در گیلان خبر داد و گفت: فروش اینترنتی بلیت های این جشنواره از روز پنج شنبه (١٢ بهمن) از طریق سایت www.haftsaz.com انجام خواهد شد.

فاضلی، قیمت هر قطعه بلیت تک نفره را ۱۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: پیش بینی شده تا ۷۰ درصد فروش بلیت ها آنلاین و مابقی در گیشه صورت گیرد.

سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر از ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه جاری به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد./ انتهای پیام