رشت-نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وجود وحدت و انسجام رمز ایستادگی دربرابر تهدیدات خارجی دشمنان است ، گفت: استفاده از افراد اهل فن و متخصص برای حل مشکلات ضروری است. به گزارش مهر گیلان ، آیت‌الله فلاحتی ظهر دوشنبه درنشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در […]

رشت-نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وجود وحدت و انسجام رمز ایستادگی دربرابر تهدیدات خارجی دشمنان است ، گفت: استفاده از افراد اهل فن و متخصص برای حل مشکلات ضروری است.

به گزارش مهر گیلان ، آیت‌الله فلاحتی ظهر دوشنبه درنشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در رشت برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه اهل بصیرت، آگاهی و اطلاع رسانی به جامعه هستند.

وی با اشاره به نقش غیرقابل انکار رسانه در انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه،  افزود: رسانه ها باید در این زمینه دارای برنامه بوده و با هدف اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب تغییر وزنه های قدرت در جهان شد، گفت: قدرت های بزرگ و استکباری جهان با پیروزی انقلاب اسلامی محتمل ضربه سختی شدند و به این نتیجه رسیدن که برای بقا باید در برابر انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه قبل انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا حکومتی مردمی و معنوی تشکیل نشده بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با اعتقاد و تکیه بر قدرت و توان مردم توانست با بهره گیری از سیره و روش ائمه اطهار و پیامبر گرامی (ص)  انقلاب اسلامی را به ثمر بنشاند.

امام جمعه رشت به قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان به ویژه در منطقه نیز اشاره کرد و یادآورشد: وجود این قدرت سبب هراس دشمنان و اعمال تحریم و فشار در حوزه ها مختلف علیه نظام مقدس اسلامی شده است.

آیت الله فلاحتی همچنین با بیان اینکه توطئه دشمنان برعلیه انقلاب اسلامی تنها برای کاهش قدرت و نفوذ ایران در منطقه است، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هرگونه تهدیدی از سوی هرکشوری با پاسخی سخت و کوبنده همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال فشارهای اقتصادی برعلیه جمهوری اسلامی ایران از سوی کشورهای استکباری، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و تأکید معظم له در زمینه توجه به این موضوع تنها راهکار مناسب در برابر تهدیدات خارجی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین برضرورت وجود وحدت و انسجام در زمینه حل مشکلات جامعه تأکید کرد و افزود: با وحدت و همگرایی در میان همه نیروهای می توانیم در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از افراد و نیروهای متخصص و اهل فن در حوزه های مختلف برای رفع مشکلات بهره گیری شود، اظهار کرد: حضور این افراد سبب رونق و توسعه در حوزه های مختلف می شود.

به گفته این مسئول عدم بهره گیری از توان افراد اهل فن و نیروهای متخصص گره و ضعف در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت در ادامه این نشست با اشاره به نقش مهم و غیرقابل انکار اصحاب رسانه در جامعه، تصریح کرد: رسانه ها باید از این ظرفیت در انتقال مشکلات و همچنین تبلیغ و ترویج اسلام و انقلاب استفاده کنند.

وی همچنین وجود سلیقه و افکار و دیدگاه های مختلف در میان رسانه را موجب پویایی جامعه دانست و یادآورشد: امانت داری، حفظ شأن و شخصیت حقوقی و حقیقی افراد در انتقال اخبار باید از سوی رسانه ها رعایت شود./ انتهای پیام /مهر /گیلان