مراسم تکریم و معارفه معاونان توسعه و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست و جمعی از مسوولان و پرسنل دانشگاه در سالن اجلاس ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد . به گزارش مهر گیلان ،دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک،رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم گفت: امروز، تکریم و معارفه […]

مراسم تکریم و معارفه معاونان توسعه و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست و جمعی از مسوولان و پرسنل دانشگاه در سالن اجلاس ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد .
به گزارش مهر گیلان ،دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک،رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم گفت: امروز، تکریم و معارفه چهره های آشنایی را شاهد هستیم که طی سال های متمادی در حوزه های مختلف مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فعالیت کرده اند.

دکتر یوسف زاده چابک با اشاره به تنوع خدمت در سطح معاونان توسعه، درمان و مدیر نظارت بر درمان دانشگاه، یادآور شد: مسوولان سه حوزه مذکور، توانستند توانمندی خود را در طی دوران مدیریت خود به خوبی نشان دهند که جای تقدیر دارد. وی با بیان این که سیاست و هدف دانشگاه علوم پزشکی گیلان جوان گرایی است، اظهار داشت: در این راستا به جوانان فرصت داده می شود تا در حیطه های مختلفی به فعالیت بپردازند اما در کنار این امر، تجربیاتی که مدیران در طی سال های متمادی کسب می کنند بسیار ارزشمند است و لازم است به دیگران انتقال داده شود .

رییس دانشگاه در ادامه با تاکید بر این که باید زمینه های لازم برای ارتقای جوانان فراهم شود، تصریح کرد: کسانی که به چنین تجربیاتی رسیدند قطعا با کارکردن با مدیران توانمند که جز ظرفیت و پتانسیل های دانشگاه هستند ، به چنین نتایجی رسیده اند. دکتر یوسف زاده با اشاره به انتصابات اخیر در دانشگاه، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود، دانشگاه ارنج جدیدی در پست مدیریتی، ایجاد کرد. وی ادامه داد: در شرایط خاص، باید از توانمندی افراد در مسوولیت های جدید بهره مند شد و در حال حاضر، سیاست دانشگاه این است .

دکتر یوسف زاده چابک با اشاره به برنامه ریزی دانشگاه در حوزه های مختلف، ابراز امیدواری کرد که با عملیاتی بودن مدیران، و با توجه به توانایی کارکنان، با تمام توان و همت ، در مسیر برنامه راهبردی حرکت کنیم. رییس دانشگاه در پایان ضمن تقدیر از زحمات مسوولان سه حوزه معاونت درمان ، توسعه و مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه یادآور شد: بی شک برای توانمند شدن یک مدیر سال های زیادی زمان نیاز است. در این زمینه، نباید مدیران ما را تحت تاثیر آماج بیرونی قرار دهیم.

در ادامه دکتر جمشید محمدی – معاون اسبق معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه، اظهار داشت: کسانی که سکان مسوولیتی را به دست می گیرند علاوه بر امانت داری، توانایی و تعصب به خدمت را نیز باید داشته باشند. وی در ادامه اخلاق مداری را مهمتر از جایگاه مدیریتی عنوان کرد و گفت: در هر سمتی که هستیم باید نسبت به آن تعصب داشته باشیم و امیدوارم که با هم پوشانی یکدیگر بیش از پیش نسبت به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی گیلان بکوشیم.

دکتر محمد تقی آشوبی – معاون جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد خود در حوزه درمان بر مدیریت درآمد و هزینه ها در دانشگاه تاکید کرد و ضمن تشکر از معاونت اسبق توسعه مدیریت و منابع، از همه کارشناسان حوزه توسعه خواست برای پیشبرد اهداف راهبردی دانشگاه همت کنند.

دکتر اسماعیل نورصالحی- سرپرست معاونت درمان دانشگاه نیز، اظهار داشت: استقرار برنامه راهبردی حوزه سلامت در حال حاضر، اولویت حوزه درمان است. در این راستا، پیاده سازی شایسته نظام ارجاع یکی از پروژه های در دست اقدام این برنامه می باشد. بی شک، با استقرار سیستم نظام ارجاع بسیاری از مشکلات مردم و دانشگاه رفع می شود .

حجت الاسلام علی اسماعیلی – مسوول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با بیان این که عرصه ی خدمت در جامعه اسلامی که بر پایه نیت الهی باشد، بسیار ارزشمند است ، از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان یکی از جایگاه های حایز اهمیت در عرصه خدمت یاد کرد. وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات معاونان توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، تاکید کرد: با توجه به هجمه ا ی که در داخل و خارج کشور با آن مواجه هستیم امید است دست در دست هم ، مسیر خدمت را هموار کنیم.

اهدا لوح تقدیر از سوی دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک–رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به معاونان توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه و سرپرست جدید معاونت درمان، پایان بخش مراسم امروز بود.