مراسم تکریم و معارفه مدیر و سرپرست امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور ریاست و جمعی از مسوولان و پرسنل دانشگاه در سالن اجلاس ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.  به گزارش مهر گیلان ،رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه در این مراسم  ضمن تبریک فرا رسیدن […]

مراسم تکریم و معارفه مدیر و سرپرست امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور ریاست و جمعی از مسوولان و پرسنل دانشگاه در سالن اجلاس ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

 به گزارش مهر گیلان ،رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه در این مراسم  ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم ، با اشاره به بزرگداشت روز کارمند و روز پزشک و روز داروساز، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم قدر دان فعالیت ها و خدمات کارمندان حوزه سلامت باشیم.
دکتر یوسف زاده چابک با بیان این که مجموعه سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، دست در دست هم و تیمی در جهت حفظ ، ارتقا و ارایه خدمت به مردم گام بر می دارد، یادآور شد: زمانی ، نبود بیماری معادل سلامت بود و در حوزه سلامت صرفا، نقش پزشک دیده می شد. اما امروزه معنای سلامت گسترش یافته و همه مسایل بهداشت، اجتماعی، ارتباطات در خانواده ها و … را در بر می گیرد. امروزه با تغییرات و رشد جمعیت ، مسوولیت ها هم شکسته و ریز شده است. وی در ادامه نقشی را که حوزه های نیروی انسانی، مالی، امور حقوقی و … دانشگاه علوم پزشکی در ارایه خدمات و تامین سلامت مردم دارند را بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و گفت: این حوزه ها می توانند بدون نیاز به پزشک و پرستار ، پاسخگو مردم باشند که این افتخاری برای افرادی است که در این حوزه ها برای تامین سلامت مردم گام بر می دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارایه خدمات درمانی، فضا و مکان مناسب ارایه خدمات را حاصل تلاش پرسنل حوزه بهداشت و درمان ذکر کرد و افزود:  در این خصوص خدمات کارمندان حوزه بهداشت و درمان با سایر سازمان ها قابل مقایسه نیست. مردم از بیشتر فعالیت های این حوزه  سلامت، بهره مند هستند . این موضوع به نحوی مورد اهمیت است که ، چرخ دنده های حرکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان از توسعه شکل می گیرد.
دکتر یوسف زاده چابک با تاکید بر این که مسایل و مشکلات دانشگاه صرفا کمبود پزشک، تجهیزات و خدمات نیست، تصریح کرد: یک پشتیبانی چابک و چالاک قوی در اصل تعیین کننده حرکت دانشگاه است، که در حال حاضر دانشگاه  به آن توجه ویژه دارد.

وی در ادامه با اشاره به انتصابات اخیر در دانشگاه، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود، دانشگاه ارنج جدیدی در پست مدیریتی، ایجاد کرده و در شرایط خاص، باید از توانمندی افراد در مسوولیت های جدید بهره مند شد. در این خصوص، از ارزش فعالیت های و عملکرد مدیران گذشته  کاسته نخواهد شد . رییس دانشگاه ضمن اشاره به رفتار ، اخلاق حسنه و خدمات ارزنده دکتر رامین گنجی زاده در سمت مدیریت امور حقوقی دانشگاه، یادآور شد: دکتر گنجی زاده بالاترین ایثار و ازخودگذشتگی را  به عنوان مدافع کشور در جبهه های جنگ، از خود نشان داده که شایسته تقدیر است.
وی ادامه داد: وقتی فردی در جایگاه مدیریتی قرار می گیرد در واقع تمام زوایای اخلاقی، رفتاری، حتی نگرش شخصی، عمومی و اجتماعی وی قابل ارزیابی می شود. دکتر یوسف زاده  در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده مجموعه امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه، از این مجموعه به عنوان سربازان حوزه سلامت نام برد و گفت: با تغییر نحوه عملکرد دانشگاه در شرایط جدید و تفویض اختیار در خصوص عقد قرار داد به بیمارستان های تابعه، زمان انتظار خدمات کاهش می یابد و امیدواریم با بهبود این فرایند ها شاهد افزایش رضایتمندی در گیرندگان خدمت باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مدیریت امور حقوقی دانشگاه با بروز رسانی فعالیت های حوزه خود ضمن هم افزایی با سایر حوزه ها ، با درک شرایط راهبردی دانشگاه و با همکاری و پشتیبانی پرسنل مجموعه خود، بتواند در راستای اهداف دانشگاه پیش از پیش گام بردارد.

دکتر رامین گنجی زاده – مدیر قدیم امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه و مجموعه امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تغییر و گردش در امر مدیریت را یک امر طبیعی دانست و اظهار داشت: در راستای اهداف و استراتژی در نظر گرفته شده سازمان، این امر حق قانونی مدیر ارشد هر سازمانی است که تیم مدیریتی خود را انتخاب نماید و این مهم، بی شک از اصول عقلانی مدیریت است.
در ادامه علی مقدم- سرپرست امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حوزه مدیریتی امور حقوقی دانشگاه را به عنوان سپر دفاعی مدیریت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ذکر و ابراز امیدواری کرد که این مجموعه بتواند در راستای اعتلای اهداف استراتژی دانشگاه گام های موثری بردارد.

اهدا لوح تقدیر از سوی دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک–رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مدیر قدیم  و ابلاغ سرپرستی امور حقوقی دانشگاه به علی مقدم،  پایان بخش  مراسم امروز بود.