در ایست و بازرسی دایرشده در سیاهکل ،یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهمراه نیروی انتظامی دیلمان ، سه شکارچی متخلف دستگیر نموده و  سه قبضه اسلحه و صدو سی (۱۳۰) عدد فشنگ از متخلفان کشف و ضبط کردند. به گزارش مهر گیلان-  جواهردشتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت : […]

در ایست و بازرسی دایرشده در سیاهکل ،یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهمراه نیروی انتظامی دیلمان ، سه شکارچی متخلف دستگیر نموده و  سه قبضه اسلحه و صدو سی (۱۳۰) عدد فشنگ از متخلفان کشف و ضبط کردند.

به گزارش مهر گیلان-  جواهردشتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت : طی رسالت این اداره و بمنظور جلوگیری از تخلفات شکار در عرصه های طبیعی و مخصوصا در منطقه شکار ممنوع دیلمان درفک وطی درخواست این اداره از دادستانی سیاهکل و موافقت آن مقام مبنی بر دایر نمودن ایست و بازرسی به همراه نیروهای  انتظامی در مسیر اصل و ورودی عرصه های طبیعی و زیستگاه های شهرستان سیاهکل؛  یگان حفاظت این اداره با همکاری نیروی انتظامی در حین ایست و بازرسی موفق به دستگیری این سه متخلف و کشف و ضبط ادوات شکار آنان شدند.

وی افزود : به همراه آنها سه قبضه اسلحه تک لول و دولول و تعداد ۱۳۰ عدد فشنگ بود کشف و ضبط شد که پس از دستگیری و تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شدند. متخلفین فوق موفق به شکار نشده بودند.

جواهردشتی ضمن هشدار به متخلفین از همه آحاد مردم خواستار شد تا به فکر حفظ حیات وحش سرزمین خود باشند./ انتهای پیام