کودکان زیر ۶ سال، بیماران قلبی – کلیوی و تنفسی و افراد بالای ۶۵ سال در گیلان برابر ویروس آنفولانزا واکسینه می‌شوند. به گزارش مهر گیلان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و درمان واکسن‌های آنفولانزا برای تزریق گروه‌های آسیب پذیر به استان تحویل داد. دکترعباسی با […]

کودکان زیر ۶ سال، بیماران قلبی – کلیوی و تنفسی و افراد بالای ۶۵ سال در گیلان برابر ویروس آنفولانزا واکسینه می‌شوند.

واکسینه کردن گروه‌های آسیب پذیر در برابر ویروس آنفولانزابه گزارش مهر گیلان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و درمان واکسن‌های آنفولانزا برای تزریق گروه‌های آسیب پذیر به استان تحویل داد.
دکترعباسی با بیان اینکه این واکسن‌ها بر اساس اولویت به گروه‌های آسیب پذیر تزریق می‌شود افزود: کودکان زیر ۶ سال، بیماران قلبی – کلیوی و تنفسی و همچنین افراد بالای ۶۵ سال در گیلان گروه‌های آسیب پذیر برابر ویروس آنفولا نزا محسوب می‌شوند.
وی گفت: این افراد برای تزریق واکسن آنفولانزا با ارائه مدارک پزشکی به مراکز بهداشت استان مراجعه کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: این ششمین سالی است که در گیلان واکسن آنفولانزا به گروه‌های آسیب پذیر تزریق می‌شود.
دکترعباسی در پایان به دیگر شهروندان که می‌خواهند واکسن آنفولانزا را تزریق کنند توصیه کرد این واکسن را از مراکز و داروخانه‌های مجاز تهیه و هنگام حمل آن زنجیره سرما را رعایت کنند./  انتهای پیام