سرشماری بهاره قرقاول در شهرستان رضوانشهر آغاز شد . به گزارش مهر گیلان ، به نقل از واحد روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان اکبر میغی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت  طرح ملی سرشماری بهاره قرقاول در این شهرستان مطابق دستورالعمل آغاز شد . وی گفت در این طرح که ازتاریخ […]

سرشماری بهاره قرقاول در شهرستان رضوانشهر آغاز شد .

?

به گزارش مهر گیلان ، به نقل از واحد روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان اکبر میغی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت  طرح ملی سرشماری بهاره قرقاول در این شهرستان مطابق دستورالعمل آغاز شد .
وی گفت در این طرح که ازتاریخ ۲۵ اردیبهشت لغایت ۱۰ خرداد ماه اجرا خواهد شد از پنج زیستگاه مشخص شهرستان سرشماری توسط کارشناسان و محیط بانان شهرستان انجام و نتایج آن بلافاصله اعلام خواهد شد .
میغی افزود بدیهی است  به جهت برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب برای  حفظ و احیای هر گونه جانوری و گیاهی ارزشمند طبیعی،در ابتدا برنامه ریزان  نیازمند کسب اطلاعات صحیح و جدید می باشند تا با لحاظ نمودن جمیع اطلاعات مورد نیاز برنامه ریزی صحیحی به جهت حفاظت از آنان صورت پذیرد . همه ساله این طرح ملی در دو بازه زمانی بهاره و پاییزه صورت می پذیرد.