سریال گنج راه شیری عنوان سریالی ۲۶ قسمتی است که این روزها دریکی از روستا های شهرستان رودبار به نام انبوه ، به کارگردانی کارگردانی فرهاد مهرانفر در حال ساخته شدن است . به گزارش مهر گیلان ، به نقل ازروابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلاندر این سریال که هزینه ساخت آن را مشترکا استانداری […]

سریال گنج راه شیری عنوان سریالی ۲۶ قسمتی است که این روزها دریکی از روستا های شهرستان رودبار به نام انبوه ، به کارگردانی کارگردانی فرهاد مهرانفر در حال ساخته شدن است .
به گزارش مهر گیلان ، به نقل ازروابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلاندر این سریال که هزینه ساخت آن را مشترکا استانداری گیلان و سازمان صدا و سیما تقبل کرده اند ، به معرفی یکی از مفاخر گیلان به نام هوشیار دیلمی می پردازد که در روایت داستان ، معرفی غنای جانوری و گیاهی شهرستان رودبار و ارایه پیامهای زیست محیطی یکی از محورهای اصلی داستان است .

مصطفی فلاح سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودبار با اعلام این خبر گفت : در این سریال که استاندار و هیئت محترم همراه نیز طی چند روز اخیر از آن بازدید داشته اند ، بحث حفاظت از محیط زیست یکی از محورهای اصلی این سریال است که جای تقدیر و تشکر دارد .

فلاح همچنین گفت : شهرستان رودبار به سبب واقع شدن در منطقه ی بین اقلیمی معتدل و مرطوب دریای خزر و سرد و خشک دامنه های جنوبی البرز که اصطلاحا به آن اکوتون گفته می شود ، دارای تنوع و غنای زیستی بسیار بالایی است که واقعا نیاز به معرفی شدن دارد .