به گزارش مهر گیلان ،از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از ۴۰ قبضه اسلحه شکاری از متخلفین شکار و صید در سطح استان گیلان کشف و ضبط شد. ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اعلام این مطلب به روابط عمومی محیط زیست گیلان گفت همزمان با شروع صدور پروانه شکار […]

به گزارش مهر گیلان ،از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از ۴۰ قبضه اسلحه شکاری از متخلفین شکار و صید در سطح استان گیلان کشف و ضبط شد.

ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اعلام این مطلب به روابط عمومی محیط زیست گیلان گفت همزمان با شروع صدور پروانه شکار گشت های ویژه پایش و کنترل مناطق توسط یگان حفاظت محیط زیست نیز افزایش یافته و بصورت مستمر آب بندان ها و شکارگاه های استان مورد پایش قرار می گیرند در این راستا با بازرسی های انجام شده بیش از ۴۰قبضه اسلحه از متخلفین توقیف شد . وی گفت از ابتدای سال جاری نیز ۴۵۰۰ مورد از ادوات شکار غیر مجاز از متخلفین کشف و ضبط شده است.

اکبری پور ضمن هشدار به تمامی متخلفین گفت با هرگونه تخلف در حوزه شکار و صید با قاطعیت برخورد خواهد شد و لازم است کلیه شکارچیان ضمن رعایت قانون نسبت به اخذ پروانه شکار اقدام نمایند.