‌استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید گفت: ۳۴۲ واحد صنعتی و کشاورزی از تسهیلات رونق تولید بهره گرفته‌اند. ‌به گزارش مهر گیلان ، دکتر نجفی در کارگروه رفع موانع تولید گفت: ۳۴۲ واحد صنعتی و کشاورزی تاکنون از تسهیلات رونق تولید بهره گرفته‌اند. وی با بیان اینکه اجرای این سیاست‌ها از تأکیدات رهبر معظم […]

‌استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید گفت: ۳۴۲ واحد صنعتی و کشاورزی از تسهیلات رونق تولید بهره گرفته‌اند.

‌به گزارش مهر گیلان ، دکتر نجفی در کارگروه رفع موانع تولید گفت: ۳۴۲ واحد صنعتی و کشاورزی تاکنون از تسهیلات رونق تولید بهره گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای این سیاست‌ها از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از مهمترین اهداف دولت می‌باشد و در همین راستا، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بصورت منظم به ریاست معاون اول محترم رییس جمهور برگزار می شود.

دکتر نجفی گفت: بر همین اساس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها تشکیل شد تا نسبت به رفع موانع اجرای این سیاست‌ها اقدام شود و مجموعه مدیریتی گیلان برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال تلاش هستند.

استاندار گیلان با قدردانی از همکاری بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات رونق گفت: من از مجموعه‌ی عملکرد بانک‌های گیلان رضایت دارم و تشکر می‌کنم اما باید تلاش‌ها را دو چندان کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اقدام ابتکاری گیلان در راه اندازی کارگروه رفع موانع تولید در کشور گفت: درست است که هم اکنون از لحاظ پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مقام سوم کشور را داریم اما این جایگاه برای استانی که شروع کننده‌ی این جلسات در کشور است، راضی کننده نیست.

دکتر نجفی در ادامه با انتقاد از عملکرد بانک توسعه‌ی تعاون استان گفت: بانک مذکور با توجه به تذکرات متعدد و جدی، به هیچ وجه نتوانسته استان را در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جذب اعتبارات مصوب رونق تولید یاری رساند.

وی با اشاره به اینکه فقط یک فقره وام رونق تولید در سال ۹۵ توسط این بانک در استان پرداخت شده است، گفت‌: مدیر شعب بانک تعاون گیلان حق ندارد در جلسات استانداری شرکت کند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تمام نظام و دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی عزم جزم دارند، خاطرنشان کرد: باید با روحیه‌ی عشق به خدمت به تولید کنندگان و کارآفرینان کمک کرد./ایسنا