سومین پویش مهربانی برای آزادی ۴۰زن زندانی جرایم غیرعمد گیلان راه اندازی شده است. به گزارش  مهرگیلان؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان امروز گفت: در این پویش تلاش می‌شود ۴۰زن زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیرعمد با کمک نیکوکاران از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند. فاطمه رفیعی جرم این زنان […]

سومین پویش مهربانی برای آزادی ۴۰زن زندانی جرایم غیرعمد گیلان راه اندازی شده است.

به گزارش  مهرگیلان؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان امروز گفت: در این پویش تلاش می‌شود ۴۰زن زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیرعمد با کمک نیکوکاران از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.
فاطمه رفیعی جرم این زنان را جرائم غیرعمد اقتصادی به علت نداشتن آگاهی حقوقی مهارت کافی عنوان کرد و افزود: بیشتر زنان زندانی گیلان به علت ضمانت مالی، صدور چک برای همسر و تمکن نکردن مالی زندانی شده اند.
وی با بیان اینکه پویش مهربانی برای آزادی زنان زندانی با مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، ستاد دیه، نهاد‌ها – موسسات خیریه و نیکوکاران زاه اندازی شده است گفت: در نخستین دوره ۵زندانی و در دومین دوره ۱۹زن زندانی آزاد شدند.
فاطمه رفیعی گفت: بیشتر این بانوان دارای فرزند هستند و زندانی بودن آن‌ها اثرات تخریبی زیادی برای بنیان خانواده و فرزندان به همراه دارد.
وی افزود:نیکوکاران برای برگشت این مادران و زنان به آغوش خانواده می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۸۰۰۲۱۳۰۹۶ بانک تجارت، شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ و کد دستوری #۲*۷۷۷۷*۷۸۰* واریز کنند.