مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی و تالابی منطقه حفاظت شده لیسار در جوکندان تالش خبر داد .   به گزارش مهر  گیلان ، قربانعلی محمدپور با اعلام این خبر گفت برابر گزارش مامورین اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش شخصی به هویت چ –ر […]

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی و تالابی منطقه حفاظت شده لیسار در جوکندان تالش خبر داد .

 

به گزارش مهر  گیلان ، قربانعلی محمدپور با اعلام این خبر گفت برابر گزارش مامورین اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش شخصی به هویت چ –ر اهل و ساکن قنبری محله جوکندان تالش ، اقدام به تصرف دو هکتار از اراضی ملی و تالابی منطقه حفاظت شده لیسار در جوکندان نمود که پس از پیگیری های به عمل آمده توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش ، نامبرده در مراجع قضایی این شهرستان به یکسال حبس تعزیری محکوم شد .

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد اراضی مذکور با حکم مراجع قضایی رفع تصرف شده و به اراضی مناطق حفاظت شده پیوست .

وی همچنین با اشاره به اهتمام اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش به رفع تصرف اراضی ملی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تجاوزر به اراضی ملی و تالابی و تصرف آن ها مراتب را به یگان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند .

قربانعلی محمدپور در پایان از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تالش ؛ فرمانده پلیس پیشگیری این شهرستان ؛ فرماندار و دادستان تالش و مجموعه عواملی که مسبب فراهم نمودن اجرای حکم قطعی در این زمینه شدند ، قدردانی نمود .