شرکت گاز استان گیلان یکبار دیگر توانست در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت، با هدف رعایت و حفظ حقوق شهروندی مراجعین و مصرف کنندگان و افزایش رضایتمندی آنها، رتبه برتر را در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان کسب نماید. به گزارش مهر گیلان- حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر […]

شرکت گاز استان گیلان یکبار دیگر توانست در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت، با هدف رعایت و حفظ حقوق شهروندی مراجعین و مصرف کنندگان و افزایش رضایتمندی آنها، رتبه برتر را در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان کسب نماید.

به گزارش مهر گیلان- حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان توسط گاز استان گیلان اظهار داشت: این شرکت بجهت اجرای شایسته تعهدات خود و جلب رضایت حداکثری مشترکین و مراجعین گرامی موفق به دریافت این جایزه شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب به مشترکین بصورت حضوری و غیر حضوری، اجرای پروژه های مختلف کیفی نظیر سیستم مکانیزه رسیدگی به درخواست ها و شکایات، اطلاع رسانی مناسب درخصوص ارائه خدمات و نظرسنجی نظام مند از ذینفعان از جمله مواردی بوده که سبب ارتقای سطح رضایتمندی مردم و مشترکین عزیز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت دریافت نظرات مردم در جهت اصلاح و بهبود فرآیند خدمات گفت: این شرکت از سال ۸۳ به طور مداوم اقدام به انجام نظرسنجی از ذینفعان گاز در حوزه های مختلف نظیر کارکنان، مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی، همسایگان صنعت و دستگاه های اجرایی، پیمانکاران و تولیدکنندگان نموده و از نتایج آن در جهت بهبود ارائه خدمات استفاده می نماید.

مهندس اکبر همچنین از آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در شرکت خبر داد و بیان نمود: آموزش پرسنل یکی از ارکان اصلی فعالیتهای شرکت گاز استان می باشد و علاوه بر این کمیته تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی هم به منظور فرهنگ سازی و تقویت فراگیری مفاهیم تکریم و رعایت حقوق شهروندی پیگیر برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای کارکنان، مدیران، بازرسان تکریم و اعضای کمیته تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی می باشد و با همکاری واحد آموزش دوره های متعددی را در طول سال برگزار می نماید.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود تا با افزایش هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات زمینه جلب رضایت حداکثری مردم و مشترکین گرامی فراهم گردد.