گیلان رتبه نخست کشف سرقت را در کشور کسب کرد. به گزارش مهرگیلان؛ فرمانده انتظامی گیلان امروز در نشست خبری که در آستانه هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه ارتقای ظرفیت های علمی و مهارتی پلیس گیلان منجر به کسب رتبه نخست استان در کشف جرائم سرقتی شد گفت: در نیمه نخست امسال […]

گیلان رتبه نخست کشف سرقت را در کشور کسب کرد.

به گزارش مهرگیلان؛ فرمانده انتظامی گیلان امروز در نشست خبری که در آستانه هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه ارتقای ظرفیت های علمی و مهارتی پلیس گیلان منجر به کسب رتبه نخست استان در کشف جرائم سرقتی شد گفت: در نیمه نخست امسال ماموران انتظامی استان موفق شدند ۱۲ باند حرفه ای کلاهبرداری را شناسایی و منهدم کنند.
سردار محمدرضا اسحاقی با بیان اینکه در همین رابطه بیش از هزار نفر دستگیر شدند افزود: جعل سند و زمین خواری مهم ترین این کلاهبرداری ها بود.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در همین مدت ۴۰ باند شرکت های هرمی هم شناسایی و منهدم شدند افزود: در این رابطه ۴۰ نفر دستگیرشدند.
سردار اسحاقی در ادامه آماری از میزان سرقت در گیلان داد و گفت : خوشبختانه سرقت های مهم و خشن در گیلان کنترل شده است و بیشتر سرقت ها مربوط به سرقت های خُرد، به ویژه لوازم خودرو است که در ۸۰ درصد این سرقت ها، سارقان دستگیر و اموال مسروقه به صاحبانشان برگردانده شد.
وی در پایان درخصوص ویژه برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ، گلباران مزار شهدا ، حضور در نماز جمعه و ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی، از مهمترین ویژه برنامه های هفته نیروی انتظامی در گیلان است.