به منظور مقاوم سازی و پایداری شعله های گاز در فصل سرد سال عملیات اصلاح شبکه در شهرستان رودبار با موفقیت انجام شد. به  گزارش مهر  گیلان -پس از بررسی های بعمل آمده از انتقال جریان گاز در منطقه ایستگاه گاز گلدیان به سمت روستاهای طلابر و آغوزبن، کارشناسان متوجه افت فشار شدید گاز در […]

به منظور مقاوم سازی و پایداری شعله های گاز در فصل سرد سال عملیات اصلاح شبکه در شهرستان رودبار با موفقیت انجام شد.

به  گزارش مهر  گیلان -پس از بررسی های بعمل آمده از انتقال جریان گاز در منطقه ایستگاه گاز گلدیان به سمت روستاهای طلابر و آغوزبن، کارشناسان متوجه افت فشار شدید گاز در محل اتصال لوله ۱۰ اینچ به لوله ۶ اینچ شبکه شدند.

این شبکه در فصل سرد سال گذشته، با نصب لوله ۲ اینچ و تی سرویس روی لوله ۱۰ اینچ، به شبکه ۶ اینچ روستاهای فوق متصل شده بود.

در روز ۲۵ شهریور اداره گاز رودبار به جهت رفع مشکل فوق با تمام توان منابع انسانی خود از ساعت ۷ صبح اقدام به قطع گاز ایستگاه و ایمن سازی منطقه نمود و با برش دو عدد لوله ۲ اینچ و جمع آوری چهار عدد تی سرویس با استفاده از سه راهی استاندارد، شبکه ۱۰ اینچ را به شبکه ۶ اینچ متصل نمود.

مدت انجام عملیات از ۸ صبح الی ۲۱ تعیین شده بود که با همکاری پیمانکار و تعمیرات گاز رودبار، عملیات تا ساعت ۱۷ به پایان رسید و مشکل افت فشار گاز بطور کلی برطرف گردید.

پس از این عملیات جریان گاز ۶۱۹۰ مشترک در کمترین زمان ممکن (ظرف مدت ۲ ساعت تا ساعت ۱۹) توسط گازبانان رستم آباد، کلیه نیروهای رودبار، پرسنل منجیل و پیمانکار نصب کنتور و پیمانکاران خانگی وصل گردید./ انتهای پیام