مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان : رابطین گزینش دستگاهها ،نقش مهمی در جذب نیرو های متخصص متعهد دارند  به گزارش مهر گیلان ،این دوره سه روزه با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان ،فرخی زاده مدیر هسته گزینش سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ۳۴ نفراز رابطین گزینش حفاظت محیط زیست سراسر کشور […]

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان : رابطین گزینش دستگاهها ،نقش مهمی در جذب نیرو های متخصص متعهد دارند

 به گزارش مهر گیلان ،این دوره سه روزه با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان ،فرخی زاده مدیر هسته گزینش سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ۳۴ نفراز رابطین گزینش حفاظت محیط زیست سراسر کشور ،صبح امروز در زیباکنار آغاز به کارکرد.

در مراسم افتتاحیه این دوره ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با اشاره به اهمیت نقش رابطین گزینش دستگاهها  گفت : وظیفه رابطین گزینش است که از بین داوطلبین استخدام دستگاهها ،متخصصین متعهد را انتخاب کننند و این کار  مسئولیت خطیری است .

قربانعلی محمدپور در ادامه افزود : زمانی که کشور با بحران مواجه می شود متاسفانه کسانی هستند که می خواهند دستگاهها را نا کار آمد جلوه دهند و اینجاست که این نیروهای متعهد می توانند ما را سربلند کنند . محمد پور گفت :

گزینشگران در کارخود ملزم به رعایت دواصل مهم هستند،رعایت حق الناس و رعایت قوانین وضوابط حاکم بر دستگاهها . اگراین دو اصل به دقت لحاظ شود نیروهایی انتخاب خواهند شد که برای بالندگی وتوسعه شهر ،منطقه و کشور تلاش مضاعف می کنند. وی افزود: چنین نیروهایی می توانند چالشهای گوناگون محیط زیستی را به خوبی حل وفصل کنند.

درادامه مراسم، فرخی زاده مدیر هسته گزینش سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، پس از خوشامدگویی به حاضرین در جلسه ،به معرفی دوره پرداخت وگفت : دوره های آموزشی تخصصی در ۵۱ عنوان برای گزینشگران ،برنامه ریزی شده که در مجموع هفتصد ساعت آموزش تخصصی است . وی همچنین افزود : این دوره آموزشی سه روزه در قالب ۱۶ ساعت آموزش برگزار می شود که هشت ساعت بصورت حضور در کلاس و هشت ساعت بصورت برخط برای رابطین گزینش سراسر کشور اجرا می شود .  

گفتنی است پس از مراسم افتتاحیه ،شرکت کنندگان دراین دوره ، با روش های تحقیق در گزینش و آموزش های تخصصی در این زمینه  که توسط اساتید مجرب ارایه می شود آشنا شدند. . این دوره آموزشی تاروز سه شنبه چهادهم آبانماه در سالن همایش هتل نرگس زیباکنار ادامه دارد.