شرکت گاز استان گیلان در روزهای ۱۲ لغایت ۱۴ مرداد ماه به مدت سه روز در زمینه استانداردهای مدیریتی ۹۰۰۰، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱، ۱۰۰۱۵ و ۵۰۰۰۱ مورد بررسی و ممیزی قرار می گیرد. به گزارش مهر گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه افتتاحیه ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت اظهار داشت: […]

شرکت گاز استان گیلان در روزهای ۱۲ لغایت ۱۴ مرداد ماه به مدت سه روز در زمینه استانداردهای مدیریتی ۹۰۰۰، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱، ۱۰۰۱۵ و ۵۰۰۰۱ مورد بررسی و ممیزی قرار می گیرد.

به گزارش مهر گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه افتتاحیه ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت اظهار داشت: امیدواریم تا در این ممیزی شاهد نتایج خوب در راستای یادگیری بیشتر برای اصلاح فرآیند ها و بهبود عملکرد باشیم.

وی اظهار داشت: گاز گیلان در زمینه های کیفی روند رو به رشدی داشته و امید است با تقویت نقاط قابل بهبود، با گام نهادن در این مسیر روز به روز در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی گام های بلندی برداریم.

در ادامه امانی مسئول تیم ممیزی استانداردهای مدیریتی با اشاره به سابقه ممیزی های صورت گرفته در شرکت گاز گفت: با توجه به گستردگی شرکت گاز فرآیند ممیزی از روز شنبه شروع شد و امروز همزمان با جلسه افتتاحیه، ممیزی واحدهای ستادی انجام می شود.

وی بیان نمود: هدف از ممیزی شناسایی اقدامات رو به رشد سازمان بوده و باید نوآوری ها و اطلاعات جدید در زمینه های مختلف را به اشتراک بگذاریم.

امانی انتقال تجربیات موفق را یکی از اهداف مهم ممیزی برشمرد و گفت: با توجه به تغییرات استانداردها، بررسی و جاری سازی تغییرات را مورد پایش قرار خواهند داد.

لازم به توضیح است که شرکت گاز استان گیلان از سال ۱۳۸۲ موفق به دریافت استانداردهای مدیریت یکپارچه شده است.