به گزارش مهر گیلان،همزمان با هفته دولت، روز کارمند و روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسم تجلیل از بازنشستگان و تقدیر از کارمندان نمونه شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل و خانواده بزرگ شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد. در این مراسم مهندس اکبر ضمن گرامیداشت یاد همکاران بازنشسته […]

به گزارش مهر گیلان،همزمان با هفته دولت، روز کارمند و روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسم تجلیل از بازنشستگان و تقدیر از کارمندان نمونه شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل و خانواده بزرگ شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد.

در این مراسم مهندس اکبر ضمن گرامیداشت یاد همکاران بازنشسته و خیر مقدم به حاضرین به بیان وضعیت گازرسانی در استان پرداخت و تحقق این مهم را مدیون زحمات همه همکاران شرکت گاز بویژه بازنشستگان عزیز دانست.

مهندس اکبر با اشاره به نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان، کیفی سازی خدمات را از اولویت های اصلی شرکت گاز عنوان نمود و اظهار داشت: یکی از این اقدامات کیفی حذف قبوض کاغذی گاز می باشد که در دستور کار قرار گرفته است و مشترکین محترم می توانند شماره تلفن خود را از طریق اطلاع به کنتورخوان، درج در سایت و یا شماره ۳۰۰۰۰۱۹۴ در سامانه ثبت نموده و هر دوره به راحتی از جزییات گازبها اطلاع یابند.

وی در خاتمه با بیان اهمیت انرژی گاز درجهت تامین رفاه و آسایش برای مردم اظهار داشت: رسیدن گاز به مناطق کوهستانی و صعب العبور استان برای بسیاری از ساکنین آن مناطق مانند یک رویا بود که بحمدالله محقق شده و گاز باعث آرامش روستاییان عزیز شده است.

در پایان این مراسم از ۱۳ نفر از کارکنان بازنشسته و ۲۰ نفر از کارمندان نمونه سال ۹۷ تجلیل و به رسم یادبود به ایشان لوح تقدیر اهدا شد.