به گزارش مهر گیلان،در ششمین روز از هفته دولت مراسم افتتاح گازرسانی به روستای کوهستانی ماسوله خانی ماسال با حضور محمود شکری نماینده مردم شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر در مجلس و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد. در این مراسم نماینده مردم شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر در مجلس ضمن ابراز خرسندی […]

به گزارش مهر گیلان،در ششمین روز از هفته دولت مراسم افتتاح گازرسانی به روستای کوهستانی ماسوله خانی ماسال با حضور محمود شکری نماینده مردم شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر در مجلس و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر در مجلس ضمن ابراز خرسندی از گازرسانی به روستای دورافتاده ماسوله خانی، از شرکت گاز بجهت ارائه خدمات ارزشمند به مردم شهرستان تقدیر نمود.

شکریبا بیان اینکه وی و همه مسئولین شهرستان از عملکرد شرکت گاز رضایت دارند، اظهار داشت: با وجود همه سختی ها و مشکلاتی که وجود داشت کار گازرسانی به این روستای کوهستانی و صعب العبور به انجام رسیده که جا دارد از مدیریت و پرسنل شرکت گاز تشکر و قدردانی بعمل آید.

همچنین در این مراسم رمضان یوسف مدد ریس اداره گاز ماسال ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گزارشی از روند گازرسانی به روستاهای ماسال ارائه نمود.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به روستای صعب العبور ماسوله خانی بیش از یک میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون ریال هزینه شده است اظهار داشت: با بهره مندی این روستا از نعمت گاز طبیعی مجموع روستاهای گازدار شهرستان ماسال به ۷۹ روستا و درصد بهره مندی روستایی شهرستان به ۹۷٫۸ درصد افزایش یافته است.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به روستای ماسوله خانی ماسال توسط نماینده مردم ماسال، تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی روشن شد.