روز یکشنبه ۱۲ خرداد همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور مدیرعامل، پرسنل و خانواده های قرآنی شرکت گاز در سالن همایش روابط عمومی گاز برگزار شد. به گزارش مهر گیلان،  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در محفل انس با قرآن این شرکت گفت: […]

روز یکشنبه ۱۲ خرداد همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور مدیرعامل، پرسنل و خانواده های قرآنی شرکت گاز در سالن همایش روابط عمومی گاز برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان،  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در محفل انس با قرآن این شرکت گفت: رمضان ماه رحمت و بخشش الهی و فرصتی برای خودسازی است و خانواده های قرآنی حاضر در این مراسم نورانی می توانند با دعا در حق یکدیگر موجبات کسب توفیقات الهی را فراهم نمایند.

وی اظهار داشت: همه در این ماه عزیز باید از خداوند بزرگ بخواهیم تا کشور ما را از شر دشمنان مصون نگه دارد و با تلاش و کوشش و توجه به قابلیت ها و توان داخلی در مقابل تحریم ها مقاومت نموده و با مدد گرفتن از الطاف الهی از سد مشکلات عبور نماییم.

در این مراسم ضمن قرائت سوره های پایانی قرآن کریم، ختم دوره ای قرآن انجام شد و استاد محمد چولابی با قرائت آیاتی از سوره مبارک حج و علق حاضرین را به فیض رساند و در پایان از فعالین و خادمان نماز در شرکت گاز استان گیلان تقدیر بعمل آمد.