به گزارش مهر گیلان؛ مجلس شورای اسلامی این هفته طی روز‌های یکشنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و دوشنبه و سه شنبه صبح جلسه علنی دارد. بررسی دستاورد‌ها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه و رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره مغایرت آئین نامه‌های قانون نظام مهندسی و کنترل […]

به گزارش مهر گیلان؛ مجلس شورای اسلامی این هفته طی روز‌های یکشنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و دوشنبه و سه شنبه صبح جلسه علنی دارد.
بررسی دستاورد‌ها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه و رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره مغایرت آئین نامه‌های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، گزارش تکمیلی در مورد حادثه ریلی در بلاک گرداب – هفتخوان استان سمنان و همچنین عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با مخاطرات ناشی از هجوم ملخ‌های صحرایی به عرصه‌های طبیعی و اراضی کشور در دستور کار این هفته جلسات علنی مجلس است.
همچنین؛ نمایندگان مجلس لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری ها، طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (۱) ماده (۱۳) قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، طرح ساماندهی بازار خودرو و نیز طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را بررسی خواهند کرد.
وزرای راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی نیز به منظور پاسخ به سوالات ملی تعدادی از نمایندگان این هفته در صحن خانه ملت حضور می‌یابند.