توزیع بیش از ۴۰۰ بسته کمک های مردمی استان گیلان در بین هموطنان سیل زده کشورمان امور ایثارگران شهرداری رشت با جمع آوری و توزیع بیش از ۴۰۰ بسته کمک های مردمی به یاری هموطنان سیل زده بخش کوت عبدالله استان خوزستان شتافت. به گزارش مهر گیلان، در پی بارندگی های اخیر در استان خوزستان […]

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته کمک های مردمی استان گیلان در بین هموطنان سیل زده کشورمان امور ایثارگران شهرداری رشت با جمع آوری و توزیع بیش از ۴۰۰ بسته کمک های مردمی به یاری هموطنان سیل زده بخش کوت عبدالله استان خوزستان شتافت.

به گزارش مهر گیلان، در پی بارندگی های اخیر در استان خوزستان که منجر به جاری شدن سیل و تحمیل خسارت های مالی به هموطنان عزیزمان در این استان شد، امور ایثارگران شهرداری رشت با جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و اقلام موردنیاز، به یاری هموطنان سیل زده شتافت.

بیش از ۴۰۰ بسته کمک های مردمی شامل پتو، پوشاک، فرش، موکت، خوراکی، لوازم مربوط به کودکان و… گیلانیان بین هموطنان سیل زده بخش کوت عبدالله استان خوزستان توزیع شد.

شایان ذکر است امور ایثارگران شهرداری رشت با اعزام به این منطقه، با همیاری و کمک گروه جهادی موعود (عج) اقلام جمع آوری شده را در بین مردم توزیع کردند.

گفتنی است، امیر ترومیده مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت از هم استانی های گرامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت، شهرداری های رشت و آستانه اشرفیه تشکر و قدردانی نموده که با مشارکت در این حرکت انسان دوستانه موجبات خوشحالی و کاهش آلام آسیب دیدگان را فراهم آورده اند.