با فرا رسیدن فصل بهار و موسم پرورش، کاشت و گل کاری در بلوار ها و میدانها، شهرداری رشت فعالیت های مرتبط با زیباسازی چهره شهری را به وسیله سازمان سیما، منظر و فضای سبز توسعه و گسترش داده است. به گزارش مهر گیلان – سمپاشی فضای سبز شهری، عملیات پخش خاک و جمع آوری […]

با فرا رسیدن فصل بهار و موسم پرورش، کاشت و گل کاری در بلوار ها و میدانها، شهرداری رشت فعالیت های مرتبط با زیباسازی چهره شهری را به وسیله سازمان سیما، منظر و فضای سبز توسعه و گسترش داده است.

به گزارش مهر گیلان – سمپاشی فضای سبز شهری، عملیات پخش خاک و جمع آوری نخاله در کند روی احمد گوراب، عملیات کف تراشی و وجین داخل کفپوش های بازی داخل پارکها، عملیات هرس کاج های سطح شهر، عملیات چمن زنی و آماده سازی بستر نشای گل در بلوارها و میادین شهر بخشی از این فعالیتها است که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت این روزها انجام داده است.

بر پایه این گزارش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رشت همچنین گزارش داده که: شست و شوی سرویسهای بهداشتی شهری و پارکها، سر برداری درختان داخل پارک های سطح شهر، تعمیر پایه تلسکوپی های سطح شهر، انجام امور تاسیساتی مرتبط با زیباسازی، عملیات قیم زنی درختچه ها درسطح شهر رشت، سر برداری کاج های شهر و بسیاری دیگر از اقدامات اصلاحی مرتبط با فضای سبز شهری و زیباسازی سیما و چهره شهر در همین روزها انجام شده است.

این اقدامات در حالی انجام‌ می شود که نیروهای خدمات دهنده در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همچنان به مجموعه اقدامات خود در زمینه مبارزه با ویروس کرونا با انجام فعالیتهای مرتبط با ضدعفونی و گندزدایی پارکها ادامه می دهند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند گزارش های تصویری جداگانه و مرتبط با این عملیات مختلف را در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت دنبال کنند.